4 mei 2018 beoordeeld

Heel schoon, groot en van alle gemakken voorzien. Personeel is supervriendelijk en zéér servicegericht; je voelt je écht optimaal verwend. Watermeloen op het strand en bij je ligbedje bij het zwembad, aperitiefje voor het diner enz. ("from the house") Nespresso-apparaat met cups en waterkoker met theezakjes op de kamer, dagelijks aangevuld. Minibar, kluisje, airco gratis. Wifi supergoed, ook gratis. Kamer met bubbelbad, badjassen en slippers, dagelijks aangevulde toiletartikelen en dagelijks schone handdoeken. Ruim balkon met zitje. Handdoekenservice bij zwembad en strand.
Restaurants super, heerlijke en gevarieerde buffetten; we kwamen gewoon niet aan á la carte toe. Zwembaden zijn prachtig, hotel met binnentuin en buitenruimte ook. Kleine winkel en geldautomaat in hotel aanwezig. In directe omgeving enkele andere restaurants op loopafstand (Ostria langs het strand en nog ongeveer 3 anderen aan dezelfde weg als het hotel). Veel faciliteiten (sauna, spa e.d., maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt) Als er één klein min-puntje genoemd moet worden is het de prijs van drankjes: cappucino, bier en wijn al snel 5 euro per kop/glas. Maar weegt niet op tegen alle pluspunten (en alle andere service die gratis was)!! Wij hadden een TOP-vakantie!

Kamertip: Kamer 218 in het hoofdgebouw heeft een supergroot balkon en zij-zeezicht (in de verte)
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
12 maart 2018 beoordeeld

Dit hotel is heerlijk. Locatie tussen Lindos en Rhodos stad is super. Met de geweldige, kindvriendelijke, staff van het hotel voel je je direct thuis. De gerechten zijn vanwege de variatie elke dag weer een feestje. Prachtig complex van zwembaden, verzorgde tropische tuin, heerlijke Spa en loopafstand van het strand. Kortom, wij hebben genoten en gaan ook in 2018 hier weer naar toe.

Verbleef: mei 2017
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi schoon hotel, kamers ook erg schoon en netjes, service goed en makkelijk om een auto te huren vanuit het hotel voor een lage prijs.

Privé zwembad erg netjes en schoon, veel privacy en heerlijk overdekt terras zodat je niet continu weg brandt in de zon.

Het park met de bungalows en het grote zwembad ook helemaal top en erg mooi!!!

Het ontbijt is ook super geregeld en goed.

Wij zitten niet all in....puur om het feit dat wij buiten de deur willen eten en niet continu op 1 plek.

Misschien is het toch beter om hier all in te kiezen.....het aanbod kwa horeca is hier verder niet spectaculair.....

Gelukkig halen wij ons hart op bij alle terrassen in Lindos en in Rhodos stad....

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel super vriendelijk, alles proper, heerlijk gevarieerd eten, super all in, grote zwembaden,
Totaal niets op aan te merken!!! Totaal geen last van andere vakantiegangers, ook niet op kamer.
Gewoonweg fantastisch!!!

Verbleef: juni 2017, reisde alleen
22 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel! Vriendelijk personeel, nette luxe kamers, goede keuken, mooi zwembad. Oftewel alle ingrediënten voor een topvakantie zijn aanwezig! Ook in oktober is het nog prachtig weer op Rhodos! Top!

Verbleef: oktober 2016, reisde met familie