“Great ambiance! ”
Beoordeling van Ambrosia Restaurant

Ambrosia Restaurant
Geclassificeerd als nr. 8 van 98 Restaurants in Lindos
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Great ambiance, verry good diner and great service!
Pareltje verscholen in de drukke straten van Lindos. Zeer de moeite waarde!

Datum van bezoek: oktober 2017

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit mooi restaurant wordt je hartelijk ontvangen door de gastheer. Wij hebben fantastisch lekker gegeten. Er is een ruime keuze aan verse vis-en vleesgerechten. Ook lekkere pasta's verkrijgbaar. Desserts zijn overheerlijk.

Datum van bezoek: augustus 2017
27 oktober 2016 beoordeeld

Na wat zoeken en ergens te lang moeten wachten op eten hebben we voor Ambrosia gekozen. de gerechten waren goed maar niet super. Het nagerecht was wel weer heerlijk en alles huisgemaakt.

Datum van bezoek: oktober 2016
6 november 2014 beoordeeld

Wat een verademing dit restaurant. Werkelijk de moeite waard, geweldige sfeer, prima wijnen, heerlijke, pure gerechten op de kaart. En de gastheer ..., die moet je zelf ervaren.

Datum van bezoek: oktober 2014
1 oktober 2013 beoordeeld

de gastheer helpt je bij het samenstellen van je menu en de aangepaste wijn. Als Belgische wou ik de mosselenals voorgerecht uitproberen en ze waren zeer goed klaargemaakt. De zeebaars was eveneens een aanrader !

Datum van bezoek: september 2013

Reizigers die Ambrosia Restaurant bekeken, bekeken ook

In Ambrosia Restaurant geweest? Deel je ervaringen!