“Super lekker en mooie locatie”
Beoordeling van Cesar Meze Bar

Cesar Meze Bar
Geclassificeerd als nr. 14 van 98 Restaurants in Lindos
Keukens: Grieks, Mediterraan
Geschikt voor: Grote groepen, Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
5 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag heerlijk geluncht. We vonden de mezzes / hapjes wat prijzig dus gekozen om 2 hoofgerechtjes met zijn 3en. 2 volwassenen en kind te delen... Super super lekker en ruim voldoende! Oftewel genoten.

Datum van bezoek: juni 2019

13 augustus 2018 beoordeeld

Tijdens ons bezoek aan Lindos hier op het dakterras gezeten om wat te drinken en een klein hapje.
Locatie is echt super te noemen. Prijs/kwaliteit voor ons bezoek was uit het verband. Karige hapjes voor de hoofdprijs.
Ik kan mij wel voorstellen dat je voor een diner hier zeker goed terecht kunt.

Datum van bezoek: augustus 2018
16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima tent. Eten zag er super uit niet het goedkoopste in Lindos maar zeker je geld waard en de presentatie is top

3 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben genoten van een prachtige avond bij César Meze Bar! Heerlijk gegeten en ontzettend vriendelijke bediening! Het is een Griekse kaart met een Franse invloed. Goede betaalbare prijzen voor een culinaire avond!

3 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via de receptioniste van ons hotel, Casa Cook, doorverwezen naar deze plek. Het ligt verborgen, maar heeft een prachtig uitzicht over de stad Lindos. Een uitgebreide kaart met typisch Griekse gerechten, maar met een Franse twist! Heerlijk gegeten en uitermate vriendelijke bediening! Wij hebben genoten en bevelen deze plek zeker aan!!

Reizigers die Cesar Meze Bar bekeken, bekeken ook

In Cesar Meze Bar geweest? Deel je ervaringen!