“Mooie locatie met tegenvallend eten ”
Beoordeling van Mythos All Day Restaurant

Mythos All Day Restaurant
Geclassificeerd als nr. 3 van 98 Restaurants in Lindos
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Buffet, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel en mooi uitzicht, maar de prijs kwaliteit viel tegen (tevens zat er nog een botje tussen mijn risotto met kip)

Datum van bezoek: augustus 2018

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet alleen het uitzicht is heel mooi, of het eten is heel erg goed. Het personeel is zo begaand en lief! Ik was jarig en kreeg natuurlijk het beste tafeltje, een kaarsje in mijn cheesecake, een cadeautje, en een cocktail van het huis bij de rekening. Ze deden echt hun best om me speciaal te laten voelen. Waar voor je geld! Hier kom ik zeker weer terug! PERFECT

Datum van bezoek: september 2017
11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Was niet de eerste keer dat ik hier was, zeker ook niet de laatste. Super vriendelijke mensen die service hoog in het vaandel hebben. Heerlijk eten. En bovenal: het mooiste uitzicht over heel lindos!

Datum van bezoek: juli 2017
19 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie ligging, eten was goed! Vriendelijke en attente bediening! Aanrader wanneer je in Lindos bent!

Datum van bezoek: mei 2017
15 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten! Dd salade met vijg en frambozen was top! Aanrader. Gyros was lekker, mocht iets meer zijn.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Mythos All Day Restaurant bekeken, bekeken ook

In Mythos All Day Restaurant geweest? Deel je ervaringen!