“Heerlijk restaurant”
Beoordeling van Dionysos Restaurant-Meze

Dionysos Restaurant-Meze
Geclassificeerd als nr. 8 van 98 Restaurants in Lindos
Geschikt voor: Grote groepen, Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
19 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk restaurant. Goed ontvangen. Niet opdringerig. Fantastisch uitzicht. Wij hadden de kalamaris, griekse salade en pita met tzaziki. Deze waren van top kwaliteit. Wij hebben hier genoten van een restaurant wat het zeker verdiend om 5 sterren te ontvangen. De moeite waard om een bezoekje te brengen.

Datum van bezoek: mei 2019

23 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk restaurant. We wilde ivm de wind niet op het dakterras. Was geen enkel probleem. Werd direct een tafel voor ons binnen gedekt. Prima gegeten zowel vooraf als hoofdgerecht. Daarbij nog een karaf huiswijn. Toe koffie met Metaxa. Gerechten zien er niet alleen goed uit maar smaken ook voortreffelijk.

Datum van bezoek: oktober 2018
10 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier geluncht omdat het nr 8 van de restaurants was. Wij hadden stuffed peppers, courgetteballs, french fries, mushrooms in winesauce. Alles was waterig/ flauw en er zat weinig smaak aan! Voor ons echt geen nummer 8. De tzaziki daarentegen was erg lekker!

Datum van bezoek: oktober 2018
8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen al voor het uitzicht zou je hier al naar toe kunnen. Maar ze serveren ook nog eens heerlijk eten. We zijn er per ongeluk terecht gekomen want in de wirwar van straatjes is zoeken naar een bepaald restaurant best moeilijk. Vriendelijk personeel en vriendelijke prijs dat is toch best een goede combinatie. Zoek een plekje op het dakterras en geniet.

Datum van bezoek: september 2018
28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant. Te grote porties, maar wel erg lekker! Huiswijn is niet de allerbeste, maar het dakterras is top. Goede keuze: gecarameliseerde lamsbout,

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Dionysos Restaurant-Meze bekeken, bekeken ook

In Dionysos Restaurant-Meze geweest? Deel je ervaringen!