Flair Hotel Gruener Baum(Donaueschingen)
  • Gratis parkeren
Waldblick Hotel(Donaueschingen)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 112 per nacht.

• Restaurant
Der Oschberghof(Donaueschingen)
Gratis annuleren tot 28/07
Gratis annuleren tot 27/07
Die Burg(Donaueschingen)
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
16 augustus 2015 beoordeeld

een gewoon goed hotel, (misschien ietwat gedateerd ,maar voor die prijs is er geen betere)goed eten(aan de culinaire kant) en uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel.
er kan veel overlegd worden eventueel.

Kamertip: "Die Zimmer an der Südseite sind ruhiger"
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
29 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel ouderen, met groepen, kamers gedateerd. Aan de voorkant ruim met balkondeur maar niet te doen vanwege lawaai, verkeer en trein. Geen airco dus warm. Ziet er in het algemeen op de gang en in de kamer viezig uit.

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Simone F, Manager van Wyndham Garden Donaueschingen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juli 2015

Geachte gast, we vinden het jammer dat ze niet heel comfortabel voelen bij ons. Op die dagen, we hadden een grote reisgroep. We zouden erg blij zijn als u ons snel weer te bezoeken.
Vriendelijke groeten,Ö.Omar Resident Manager

16 mei 2015 beoordeeld

Groot pluspunt van dit hotel is de servicegerichtheid van de mensen aan de receptie. Die staan altijd klaar en geven nuttig advies over bezienswaardigheden. Echt een compliment waard. Verder is de ligging op zich prima, op loopafstand van het centrum en het openbaar vervoer. Bijkomend nadeel is het geluid van de passerende treinen, maar die rijden niet gedurende de nacht.

Voor het overige hebben wij de nodige minpunten ervaren.
Ten eerste het feit dat wij bij aankomst zelf om de KONUS-kaart moesten vragen die het hotel gratis moet verstrekken. Dat gebeurde pas de volgende dag, na nogmaals vragen.
Een negatief puntje in het (ontbijt)restaurant was de viezigheid die wij meerdere malen aantroffen in de gereedstaande kopjes. De afwas zou beter kunnen! Ook in het roerei trof ik vreemde bruine stukjes aan, die afkomstig bleken te zijn van de pan doordat het ei licht was aangebakken. Dit gebeurde meerdere dagen achter elkaar.
Verder was het ontbijt prima van kwaliteit en gevarieerd. De service bij het ontbijt is per dag verschillend en hangt duidelijk af van degene die dienst heeft. De ene dag wordt met een glimlach een kan koffie aan tafel gebracht, de andere dag mag de gast het helemaal zelf uitzoeken en kan er geen lachje van af. Jammer.

De grootste teleurstelling was voor ons toch wel de kamer, en dat is het belangrijkste in een hotel.
De bedden zijn slechts 80 centimeter breed, de matrassen zijn zo versleten dat vering duidelijk voelbaar is. De kussens mochten deze naam niet dragen. Er was vrijwel geen sprake van een vulling.
De gordijnen zijn zo dun dat we bij het eerste licht wakker werden. Gelukkig houden we van vroeg opstaan, dus voor ons was dit geen probleem. Maar niet iedereen houdt daarvan.
De schoonmaak kan beter. Op de badkamerdeur was een veelheid aan sporen te zien die gasten voor ons hadden achtergelaten.
De grootste ergernis was voor ons de handdoekwissel. Er ontbraken dagelijks handdoeken/gastendoekjes/bekertjes op de wastafel. De derde avond hadden we in het geheel geen handdoeken, dus naar de receptie gelopen. Ik kreeg handdoeken mee, maar een excuus kon er niet af. Twee avonden later ontbrak er weer het een en ander. Dus maar weer naar de receptie. Dit keer werd het professioneel opgepakt en kregen we als tegemoetkoming zelfs een fles sekt met twee glazen op de kamer gebracht. Dat hebben we als zeer plezierig ervaren, maar al met al blijft het vervelend.

Als het management van dit hotel wat meer controle zou uitoefenen op de schoonmaak/handdoekwissel/hygiëne in het ontbijtrestaurant zou dit een heel prettig hotel zijn waar een aantal kleinere minpuntjes geen enkel bezwaar zouden vormen.

Kamertip: Probeer een kamer aan de achterkant te krijgen, daar rijden geen treinen.
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Simone F, Manager van Wyndham Garden Donaueschingen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2015

Geachte gast,

eerst willen wij u hartelijk bedanken voor uw zo uitgebreide evaluatie van ons huis. Onze excuses dat we geen recht konden doen in elk aspect van onze service aan u. Dat is de reden waarom we zijn blij om uw feedback, zodat we alleen voortdurend onze diensten kunnen verbeteren.
beste Wensen

Ö.Omar, Resident Manager

6 november 2014 beoordeeld

Vrij ongezellig hotel met te grote inkomhall. Kamers zijn wat verouderd. Niet direct een hotel om te kiezen voor een gezellig stadsbezoek. Ontbijt was in orde maar werd niet voldoende bijgevuld.
Dit hotel werd ons toegewezen door een organisatie die de Donauradweg verzorgd en waar de bagage wordt opgehaald. Mocht ik werkelijk zelf kiezen, ik zou een ander hotelletje nemen.

Kamertip: Vraag een kamer aan achterzijde want vooraan ligt er een straat en een spoorlijn.
  • Verbleef: juli 2014, reisde met vrienden
6 juli 2014 beoordeeld

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten was gewoon goed. Hotel is echter wat gedateerd, hygiëne van de slaapkamers kunnen wat verbetering gebruiken en parkeren kan voor sommige autobestuurders een hele onderneming zijn door de krappe doorgangen in de parkeergarage, die overigens gratis is.
Als het hotel zowel van buiten als van binnen eens wat up-to-date zou worden gebracht, dan heeft het zeker potentieel. Plaatselijke VVV is op loopafstand en er zijn diverse loop- en fietsroutes gratis te verkrijgen bij dit VVV-kantoor.

Kamertip: Kies een kamer aan de achterzijde, Het uitzicht is dan misschien ook niet alles, maar je hebt geen geluidsoverlast van de trein die aan de voorzijde voorbij rijdt.
  • Verbleef: juli 2014, reisde met een partner