“Lekker”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
11 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt super lekker gegeten. Niet alleen de jamon maar vooral de salades met de heerlijke dressing.jammer dat we hier de laatste avond niet gegeten hebben maar bij de buurman een italiaans restaurant wat ons slecht bevallen is. Maar hier bij nico echt supper goed ga zo door. Tot een volgende keer

Datum van bezoek: januari 2017

18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier moet je zijn voor als je allerhande Iberische ham wil nuttigen. Nico is niet voor niets de koning van het beenham snijden. Maar ook voor niet varkensvlees eters zijn hier meer dan voortreffelijke tapas of andere streekgerechten

Datum van bezoek: september 2016
7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Professionaliteit van de bediening was even zoek, veel personeel maar weinig kennis van het vak gastheerschap, kille ambiance te koud te veel lich, er stonden 3 airco's te blazen dit was zeer hinderlijk en beïnvloede de sfeer. Nico Jimenez, het moet eerst gezegd dat de chef-kok een compliment verdiende het eten was prima en goed van smaak stukjes varkenshaas afgeblust met spaanse cognac was prima de bediening en sfeer daarin tegen niet! Helaas, had mij er meer van voorgesteld. Geen tijd om de winkel te bekijken daar hadden we ook geen zin meer in.

Datum van bezoek: september 2016
29 december 2015 beoordeeld

Heerlijke tapas gegeten. De ham was echt zo zacht, dit heb ik nog nooit ergens zo lekker gegeten. We hadden gereserveerd en dat was maar goed ook want het was helemaal vol. We zaten achter in het restaurant, in de wijnkelder. Leuke sfeer.

Datum van bezoek: oktober 2015
16 november 2015 beoordeeld

2x geweldig gegeten bij dit restaurant in Merida. Hele goede bediening met goede adviezen. Wijnkaart ook super. Als we weer in Merida zijn gaan we hier zeker weer eten! Reserveren wel aanbevolen, het restaurant is niet groot.

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Nico Jimenez bekeken, bekeken ook

Merida, Province of Badajoz

In Nico Jimenez geweest? Deel je ervaringen!