“Lekker”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
11 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt super lekker gegeten. Niet alleen de jamon maar vooral de salades met de heerlijke dressing.jammer dat we hier de laatste avond niet gegeten hebben maar bij de buurman een italiaans restaurant wat ons slecht bevallen is. Maar hier bij nico echt supper goed ga zo door. Tot een volgende keer

18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier moet je zijn voor als je allerhande Iberische ham wil nuttigen. Nico is niet voor niets de koning van het beenham snijden. Maar ook voor niet varkensvlees eters zijn hier meer dan voortreffelijke tapas of andere streekgerechten

7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Professionaliteit van de bediening was even zoek, veel personeel maar weinig kennis van het vak gastheerschap, kille ambiance te koud te veel lich, er stonden 3 airco's te blazen dit was zeer hinderlijk en beïnvloede de sfeer. Nico Jimenez, het moet eerst gezegd dat de chef-kok een compliment verdiende het eten was prima en goed van smaak stukjes varkenshaas afgeblust met spaanse cognac was prima de bediening en sfeer daarin tegen niet! Helaas, had mij er meer van voorgesteld. Geen tijd om de winkel te bekijken daar hadden we ook geen zin meer in.

8 maart 2016 beoordeeld

Nico Jimenez is blijkbaar een instituut hier in Merida. Hij bezit eveneens de titel van meesterhamsnijder en wordt vermeld in het Guinness Book of Records. We bezochten de gourmet shop en tapas bar. In dezelfde straat is er eveneens een restaurant van dezelfde eigenaar. In de shop vind je de lokale specialiteiten, daarnaast bevinden zich enkele ruimtes waar je kan genieten van een glas wijn en tapas, salades en enkele nagerechten. De laatste ruimte wordt ingenomen door de bodega. De ontvangst en bediening was vriendelijk en behulpzaam. We bestelden een fles lokale wijn en enkele gerechten , die allen zeer vers en lekker waren. De ham en lomo waren van een uitzonderlijke kwaliteit . Na de maaltijd werd ons nog een drankje van het huis aangeboden . Een interessante avond, lekker eten , vriendelijke bediening, correcte prijs.

29 december 2015 beoordeeld

Heerlijke tapas gegeten. De ham was echt zo zacht, dit heb ik nog nooit ergens zo lekker gegeten. We hadden gereserveerd en dat was maar goed ook want het was helemaal vol. We zaten achter in het restaurant, in de wijnkelder. Leuke sfeer.

Reizigers die Nico Jimenez bekeken, bekeken ook

Merida, Province of Badajoz

In Nico Jimenez geweest? Deel je ervaringen!