Hotel Vettonia(Merida)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Apartamentos Turisticos Domus Aquae(Merida)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Aquaforum(Merida)
  • Inclusief ontbijt
  • Inclusief ontbijt
Agoda.com
HotelsClick
  • Zwembad
6 juni 2016 beoordeeld

Prachtig hotel , centraal gelegen in Merida . Het is een oud paleis maar met de nodige accomodaties . Het personeel is super vriendelijk , het ontbijt top ...... betere locatie is moeilijk . Zeker zijn 5 sterren waard, de 2 persoonkamers zijn kleine suites , echte luxe

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Ilunion H, Director General van ILUNION Merida Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juli 2017

Dear guest, thank you for filling the quality questionnaire and for choosing our Hotel in your stay in Mérida. We are very pleased to welcome you again in your next visit to Mérida. Yours faithfully. José María Valadés (Hotel Ilunion Mérida Palace Manager)

28 februari 2014 beoordeeld

Blij verrast door de ambiance en een prima kamer met goed geoutilleerde badkamer en apart
toilet.
Vriendelijk baliepersoneel.
Het hotel ligt vlak bij diverse overblijfselen uit de Romeinse tijd ttv Augustus. Zeker de moeite waard.

Enig minpuntje vonden wij het restaurant. Het personeel, zoals vaker in Spanje, sprak geen woord over de grens en smeerde ons, zonder de wijnkaart te geven, een goedkoop, naar niets smakend wijntje aan terwijl we in Spanje juist gewend zijn altijd te genieten van heerlijke wijn.

• Verbleef: februari 2014, reisde met een partner
Ilunion H, Gerente van ILUNION Merida Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juli 2017

Dear Costumer, Thank you for filling the quality questionnaire and for choosing our Hotel in your stay in Mérida. We are very pleased to welcome you again in your next visit to Mérida. Yours faithfully. José María Valadés (Hotel Ilunion Mérida Palace Manager)

8 november 2013 beoordeeld

De kamers zijn ruim en vrij authentiek oud-Spaans met veel hout en smeedijzer. De TV is stokoud (nog met beeldbuis), vol sneeuw en weinig zenders. Wifi alleen in de hal op het gelijkvloers. Bad is gevaarlijk voor uitglijden. Mooie ligging aan het centraal plein. Vrijdagavond wel lawaaierig, ook in de patio van het hotel. Groot minpunt is het ontbijt: oud brood, zelf even op te bakken. Weinig broodkeuze en teveel voorverpakt industriegebak. Enkele 'warme' bereidingen in de chafing dish die echter niet aanstond, dus was alles koud. Bij vertrek 's zaterdags morgens was om 08 00 uur nog bijna niets beschikbaar, oude croissants. De kelner was van goede wil maar wordt duidelijk niet ondersteund.
Zeker niet de aangeduide vijf sterren waard.

Kamertip: Best achterzijde omwille van het lawaai.
  • Verbleef: oktober 2013, reisde voor zaken

14 mei 2013 beoordeeld

We hadden het hotel gekozen omdat het de enige in de stad was met een zwembad(je). Bleek die bij aankomst op 5 mei (28 graden en zon) gesloten te zijn. Het zwembad gaat pas open vanaf half juni. De kamers zijn redeljk, maar zeker niet bijzonder voor de prijs en met slechts 2 kleine en 2 grote handoeken voor 2 personen op de badkamer.
Voor het parkeren van de auto moet 16 euro per dag worden betaald en dan wordt hij weggereden en opgehaald (30 minuten wachten). Ik kreeg de huurauto terug met een enorme deuk. 100% zeker (want nergens anders geparkeerd gestaan) tijdens het parkeren daar op onderweg er naat toe gebeurd, maar de manager wist mij te vertellen dat het tijdens het parkeren in de straat moest zijn gebeurd omdat er geen krassen bij de deuk zaten ???? Uitgelegd dat ik hem nergens anders heb geparkeerd dan alleen op hun (openbare bleek later) parkeerplaats, maar ze hield vol. Geen service, geen oplossing, alleen domweg ontkennen en net doen of er geen probleem was. Zelfs bij het afrekenen van de 5 dagen x 16 euro parkeergeld was er geen enkele compensatie. Toen ik daarom vroeg werd ze ronduit vervelend en weigerde ze er op in te gaan.
Het ontbijt was goed, maar zodra er te veel gebakken eirenen werden besteld gingen de menukaartjes daarvan van tafel. De cava staat stoer bij het ontbijtbuffet maar zo'n flesje van een paar euro kan niet worden bijgevuld als het op is. Zet het dan niet neer!

Erg teleurgesteld in dit hotel, en met name op de service. De ligging (midden op het centrale plein van de stad blijft top.

• Verbleef: mei 2013, reisde met familie

17 oktober 2011 beoordeeld

Mooi sfeervol hotel midden in de oude stad.
De zuidelijke sfeer druipt er vanaf, maar dan op een goede manier. Mooie kamers en zeer schoon. Een echte aanrader.

• Verbleef: januari 2011, reisde voor zaken