“Bijzondere gerechten,onderscheid zich van.de doorsnee!”
Beoordeling van Restaurante Rex Numitor

Restaurante Rex Numitor
Reserveren met
Restaurante Rex Numitor is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 6 van 225 Restaurants in Merida
Keukens: Spaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 februari 2017 beoordeeld

Super goed gegeten, echt bijzondere gerechten,ganzenlevertorentje heerlijk,coquilles met morcilla, het restaurant heeft een bib gourmand en verdiend deze ook!

19 juni 2016 beoordeeld

Dit restaurant ligt aan de rand van de binnenstad, tegenover het Alcazar en vlakbij de rivier Guadiana. We worden vriendelijk en voorkomend ontvangen. Cava per glas als aperitief is niet te verkrijgen, jammer en een gemiste kans voor dit restaurant. We monsteren het interieur. Dat oogt met zijn overwegend oranje kleuren vrij verzorgd. Er ligt een mooie en relatief moderne parketvloer. De tafeldekking en het bestek zijn netjes, wel naar de eenvoudige kant.

We starten met een "Gazpacho de Cerezas", een specialiteit uit Extremadura. De soep is lekker, voor mijn smaak evenwel iets te dik qua compositie. Het hoofdgerecht komt met "Parrillada de verduras con jamón Ibérico". Dit gerecht is smakelijk op zich, maar de bereiding mist verfijning. We drinken er een witte verdejo uit Extremadura bij, die is uitstekend. Afsluiten doen we met rood fruit en koffie.

Dit is een goede Spaanse keuken zonder al te veel complimenten en verfijnde afwerking, het is allemaal wat grover. Dit kom je wel vaker tegen in Spanje. Op zich is daar niets mis mee, al vind ik de Michelin beoordeling wel naar de hoge kant. Hier eten is wel een goed alternatief voor een snelle en smakelijke lunch !

10 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was goed maar hadden er meer van verwacht, bediening was goed maar moesten wel vragen geen woordje uitleg vooraf.

7 mei 2016 beoordeeld

de moeite om er te eten maar ga zo laat mogelijk als je niet alleen wil zitten. Aanraders zijn de gerechten 'to share', wij namen er 3 en vonden dat zeker genoeg. Totale rekening inclusief goede fles wit was net geen 55 euro, zeer redelijk gezien niveau van de gerechten en vermelding in Michelin.

6 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we genoten van de gerechten die we kregen opgediend. Inktvis met ijs van viooltjes, foie gras met geitenkaas in een korstje van pistachenootjes, zwezerik in een boletensaus en zeebaars met langoustines; om je vingers bij af te likken. Doorgaans eten we niet 2 keer in eenzelfde restaurant, maar nu maken we een uitzondering!

Reizigers die Restaurante Rex Numitor bekeken, bekeken ook

Merida, Province of Badajoz

In Restaurante Rex Numitor geweest? Deel je ervaringen!