TripAdvisor
Jerez De La Frontera
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Eten met flamenco in de achtergrond”
Beoordeling van Atuvera

Atuvera
Geclassificeerd als nr. 3 van 555 Restaurants in Jerez De La Frontera
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je typische gerechten eten zoals Kip met cornflakes, toast met sardines. Restaurant hangs vol met tekeningen van Lola Flores

Datum van bezoek: september 2019

4 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Even buiten moeten wachten omdat er geen plaats was, ondertussen konden we wel al iets drinken. Op het gemakje, rustig aan, zoals de locals doen... buiten wachten.

Aan de hand van kaartjes kan je je tapas kiezen. Met drie personen namen we 7 tapas, veel te veel maar zo heerlijk dat we alles op aten.

We dronken 2 flessen witte wijn, heerlijk van smaak. 14 euro per fles.

De rekening was in het totaal 67 euro. Zeker een aanrader.

Bediening was vriendelijk !

Datum van bezoek: juli 2019
2 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een aanrader!!!
Heerlijke en vooral orginele tapas!
Leuk kader om in te zitten. Kindvriendelijk.

Datum van bezoek: juni 2019
16 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant Atuvera is een lekker ongedwongen restaurant wat door een divers publiek wordt bezocht, voornamelijk de locals.
Je maakt je keuzes qua tapas aan de hand van een soort memory kaartjes. Aanbevelingswaardig!

Datum van bezoek: december 2018
25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, hele avond aan de bar gezeten, super gezellig, leuke muziek en letterlijk alle tapas waren goed, een voor een laten komen! Kwartet met tapas.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Atuvera bekeken, bekeken ook

Jerez De La Frontera, Costa de la Luz

In Atuvera geweest? Deel je ervaringen!