Hoogtepunten uit beoordelingen

vanaf US$ 24,69
vanaf US$ 19,08
vanaf US$ 23,56
Beoordeeld op 12 juni 2019 via mobiele applicatie

Rondleiding door een van de nazaten van de plaatsvervanger van de Spaanse koning in de Andes/ Zuid-Amerika. Een parel! Al eeuwen in de familie en gevuld met allerlei bijzondere kunstvoorwerpen en meubilair. Zeer interessant. Fotograferen niet toegestaan. Aanrader! Je kunt hier ook overnachten in een hotelkamer.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 16 augustus 2018

Al zwervend door de straten van Jerez zag ik dit paleis staan. Het is open voor publiek. een waar verborgen parel. Al originele details van het gebouw zijn aanwezig, ook het meubilair is fantastisch, zeker als je antiek mooi vind. Een rondleiding neemt je mee terug in de tijd van 1800. De twee broers die de nazaten van de adellijke familie zijn nemen je mee voor een rondleiding met uitleg van het paleis en hoe het leven het destijds was. Een visite is zeer zeker de moeite waard. Eens te meer daar deze paleizen niet zo veel meer te zien zijn in Andalusia.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 29 april 2018

Even bezoek aan Palacio del Virrey, was een grote verrassing. Twee broers zorgen voor hun familiehuis. Door rondleidingen gegeven laten ze de prachtige kamers zien en wordt de rijke geschiedenis verteld. Werkelijk elk object heeft zijn eigen verhaal. Ook voor kunst an antiek liefhebbers is dit een hemel op aarde. Absolute aanrader.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 25 mei 2017

Ik ben duidelijk niet de eerste die termen als fantastisch etc. hier gebruikt. Niets overdreven, wat een paleis, wat een inrichting en vooral de rondleiding door de - ik geloof - 9e graaf van ... Hij neemt je mee door de geschiedenis van het huis, de geschiedenis van zijn familie ook, heel herkenbaar omdat je de familie overal terugvindt bij de rondleiding, op foto's, schilderijen, beelden. De namen van voor mij bekende en minder bekende schilders van eeuwen her al hoorde ik voorbij komen, schitterende wandtapijten, meubilair, porselein, kunst uit alle windstreken, zeer indrukwekkend. De tuin ook, ik zou zeggen bij een bezoek aan Jerez is dit een must. Doen!

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 21 november 2016

Toen wij aankwamen moesten we nog een 10 min wachten omdat er nog een rondleiding bezig was. Vermits wij nadien de enige bezoekers waren kregen we een privé rondleiding van één van de eigenaars voor 7 euro per persoon. Hij sprak vloeiend Engels. Spijtig genoeg mochten er binnen geen foto's getrokken worden van al de pracht en praal. In de tuin mocht het wel.Het Palacio en zijn inboedel was prachtig, maar was op sommige plaatsen aan restauratie toe.

Datum van activiteit: november 2016