Beoordeeld op 17 september 2018

Prima hotel met goede faciliteiten, bedden waren alleen hard en spiralen te voelen dus slecht geslapen. Zwembad en Spa waren heerlijk. Personeel in het restaurant vriendelijk, maar ligt er wel aan wie je serveerde met snelheid en alertheid.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 26 augustus 2018

Mooi hotel, heeft alles wat je nodig hebt maar is hier en daar wat verouderd. Er is een zeer mooi zwembad bijgelegen waar je helemaal tot rust kan komen. Het personeel is zeer vriendelijk en staat altijd voor jou klaar.
Wanneer je naar het centrum wil is het een eindje stappen maar je kan een taxi nemen voor 5 euro. Het eten en drinken in deze buurt is ook zeer goedkoop.
De minpunten waren vooral de hygiëne in de spa die niet in orde was en er is geen goede isolatie waardoor je veel lawaai hebt.

Datum van verblijf: juli 2018
jsanudo, Manager van Hotel Jerez & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2018

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw kommentaar, en om uw ervaringen te delen.
Hiermee verstrekte u ons zeer nuttige informatie, die wij met ons personeel zullen
bespreken en waar wij rekening zullen mee houden om onze service te verbeteren.
Wij verzoeken U om eventuele incidenten prompt aan de Receptie te melden
tijdens uw verblijf, zodat deze dadelijk kunnen verholpen worden. Want ons ganse team is er om U zo goed mogelijk te helpen.

Wij hopen U binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
Juan Sañudo
Director

Beoordeeld op 23 augustus 2018 via mobiele applicatie

Praktische ligging, ideaal voor bezoek aan de stad op 3 km, bus 16 onmiddellijk aan het hotel of taxi voor 4€. Mooie kamers, tuinen en zwembad, alles netjes onderhouden maar misschien wat gedateerd, perfecte verhouding prijs/kwaliteit. El patio de naranja, gezellig en lekker vertoeven, heel sfeervol.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 19 augustus 2018

Een prima hotel net buiten de binnenstad. Met de bus ben je in 7 minuten in de stad. Kamers zijn ruim, goede bedden. Vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet dik in orde, heerlijk gegeten in bijhorend restaurant El Cartujano. Het zwembad is geweldig, handdoekenservice en voldoende ligbedden en parasols. Goede uitvalbasis voor bezoek aan Jerez en omgeving.

Kamertip: Kamer met balkon
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 16 augustus 2018

mooi hotel in het groen midden in het centrum. mooie ruime moderne kamers. Buitenkant wat verouderd. op wandelafstand van het effectieve centrum. Mooi uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel, ideaal voor bezoeken aan de streek.

Datum van verblijf: augustus 2018