23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Praktische ligging, ideaal voor bezoek aan de stad op 3 km, bus 16 onmiddellijk aan het hotel of taxi voor 4€. Mooie kamers, tuinen en zwembad, alles netjes onderhouden maar misschien wat gedateerd, perfecte verhouding prijs/kwaliteit. El patio de naranja, gezellig en lekker vertoeven, heel sfeervol.

Verbleef: augustus 2018
19 augustus 2018 beoordeeld

Een prima hotel net buiten de binnenstad. Met de bus ben je in 7 minuten in de stad. Kamers zijn ruim, goede bedden. Vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet dik in orde, heerlijk gegeten in bijhorend restaurant El Cartujano. Het zwembad is geweldig, handdoekenservice en voldoende ligbedden en parasols. Goede uitvalbasis voor bezoek aan Jerez en omgeving.

Kamertip: Kamer met balkon
Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
16 augustus 2018 beoordeeld

mooi hotel in het groen midden in het centrum. mooie ruime moderne kamers. Buitenkant wat verouderd. op wandelafstand van het effectieve centrum. Mooi uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel, ideaal voor bezoeken aan de streek.

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi relax hotel. Zeer nette kamers en een lekker groot zwembad om bij te komen van een dagje Jerez de la frontièra.
Net buiten het centrum met eigen (gratis) parkeergelegenheid.
Het restaurant van het hotel is een aanrader om te eten. Zeer sfeervol aangekleed terras om een hapje te eten. Ondanks de doorgaande weg ervoor hoor je het verkeer niet. Goed afgeschermd.
Bij het inchecken in het hotel krijg je een kaartje voor een gratis glaasje sherry in het restaurant.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
jsanudo, Manager van Hotel Jerez & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2018

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw kommentaar, en om uw ervaringen te delen.
Hiermee verstrekte u ons zeer nuttige informatie, die wij met ons personeel zullen
bespreken en waar wij rekening zullen mee houden om onze service te verbeteren.
Wij verzoeken U om eventuele incidenten prompt aan de Receptie te melden
tijdens uw verblijf, zodat deze dadelijk kunnen verholpen worden. Want ons ganse team is er om U zo goed mogelijk te helpen.

Wij hopen U binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
Juan Sañudo
Director

31 juli 2018 beoordeeld

Ietwat verouderd hotel , maar mooie kamers (juniorsuite) en ontzettend aardig personeel aan de balie. Heerlijk zwembad en fietsen voor gebruik om naar het centrum te fietsen. Wij hebben hier twee prima nachten doorgebracht !

Kamertip: Juniorsuite !
Verbleef: juli 2018, reisde met familie