Beoordeeld op 2 augustus 2019

Na een warme ontvangst door de vriendelijke eigenaresse werd ons gelijk een kopje koffie aangeboden waarna zij ons voorging naar onze kamer.
Het was een eenvoudige kamer met prima bed en een ontzettend schone douche en toilet.
Het diner en ontbijt waren goed.
Hotel ligt net voor de Gotthardtunnel, dus s’morgens zonder oponthoud door de tunnel.
Volgend jaar zeker weer een stop op onze route naar Toscane.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 17 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven in dit hotel op doorreis naar Toscane.

Is een familiehotel.

Wij hadden een familiekamer geboekt, maar toen we toekwamen stelde mevrouw voor om ons een appartement te geven met twee slaapkamers. Dit viel heel erg mee!

Zeer vriendelijke eigenaars!

Hebben er ook genoten van een maaltijd met de nodige drank. Niets was hen te veel!

Ontbijt was eenvoudig, maar lekker.

Over het algemeen misschien wat prijzig, maar vrees dat dit ligt aan het feit dat het Zwitserland is en wegens de ideale positie ten opzichte van de Gotthardtunnel/pas.

De eigenaars checken bij het ontbijt wat de beste optie is... de tunnel of de pas. Vanuit het hotel kan je beide opties nog kiezen. Staat er echt een grote file aan de tunnel, opteer je beter voor de pas.

Mevrouw gaf ons ook een leuke tip ivm een tunnel waar ze wat uitleg geven over hoe ze de spoorwegtunnels gebouwd hebben. Gaf een leuke meerwaarde voor de kinderen. Ook kan je vanuit het hotel een fijne wandeling rond het dorp maken.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 15 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben hier op de terugweg vanuit Italië overnacht. Na een hartelijk ontvangst een korte wandeling gemaakt van 45 minuten met mooi uitzicht op het dorpje. Daarna gegeten in het restaurant, meerdere opties qua eten mogelijk.
De eigenaren van het hotel zijn erg vriendelijk en gastvrij en komen graag even een praatje maken als je daartoe bereidt bent. Het is een hotel, maar wij vonden met een “bed&breakfast sfeer”. Kamer was prima, niet heel groot. Badkamer klein, maar schoon.
Zouden hier zeker nog eens terug willen komen om vanuit daar Zwitserland meer te ontdekken.
Hotel ligt vlakbij de Gotthardpass. En is een goede uitvalsbasis voor de prachtige omgeving.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 30 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt aan de voet van de gotthardpass en is ons zeer goed bevallen. De ontvangst was erg hartelijk, het diner en het ontbijt waren lekker en bereid met lokale producten. Een aanrader om te overnachten!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 29 augustus 2017 via mobiele applicatie

We hebben op weg naar Italië 1 nacht overnacht in dit hotel. Het is ons erg goed bevallen. Na aankomst bij het hotel wilden we graag iets kleins eten voor diner in plaats van gebruik te maken van de half pension faciliteiten. Het hotel had een goede menukaart met voor ons meer dan genoeg keuze. We hebben er heerlijk gegeten, prima geslapen en konden de volgende dag mooi op tijd de Gotthardpass verkennen.

Datum van verblijf: augustus 2017