Beoordeeld op 23 augustus 2020 via mobiele applicatie

Leuke franse camping niet al te ver van Nederland. Groot en schone camping maar valt buiten de camping niet veel te beleven. Prijzen van de faciliteiten vond ik zelf aan de dure kant. Park is groot en schoon, dus in de avond een leuke wandeling kunnen maken. Voor toch nog een korte vakantie in deze coronatijd prima te doen. Al merkte je niks van de corona regels bij het zwembad. Verder is deze camping wel aan te raden en als je toch nog iets wilt doen probeer dan vooraf al een beetje uit te zoeken wat je allemaal zou willen doen. Boodschappen deden wij in Soissons ongeveer 18 min rijden vanaf de camping.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 17 augustus 2020

Je betaald uiteindelijk meer dan wat er op de site staat. Slecht onderhouden, wc en douch vol schimmel en ongedierte, straal te hard om je kindjes onder te douchen.
Alles bij betalen, zelfs het springkussen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Gregory LECOUTRE, Propriétaire van Camping Marvilla Parks - La Croix du Vieux Pont, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2021

Lieve D3814GJmelanieg,

Dank u voor uw feedback.
Hoogachtend

Gregory
Responsable Relations Clients

Beoordeeld op 29 juli 2020

Leuke camping met een mooi zwembad waarbij je zowel buiten als overdekt kunt zwemmen en liggen. Zwembad was netjes en schoon.
Bij het bakkertje kun je lekkere croissants en koffie halen voor de ochtend.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 29 juli 2020

Heerlijke plek, niet te ver van Nederland. ivm Corona geen overbodige luxe.
Ruim opgezet en heel veel te doen op de camping. Zwemmen, eten, karaoke, voetbal, tafeltennis, vissen, natuur meertje. Bakkertje voor vers brood.

Buiten de camping fiets of auto pakken.
Wij hebben genoten.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 21 augustus 2019

Door de foto’s op de website en de 5 sterren waardering waren we snel overtuigd dat we op deze camping zouden camperen voor ons bezoek aan Disneyland. Aangekomen op de camping bleek dit in werkelijkheid een stuk minder en zeker geen 5 sterren waard. De toiletten waren geregeld erg vies. Ook ontbraken er wc brillen en toiletpapier werd vaak niet aangevuld. De douches zitten onder de schimmel en gaven zo’n harde straal dat mijn dochter van 4 er niet alleen onder kon.
Voor de afwas heb je zelden warm water. Vaak is het koud en als je geluk hebt lauw.
De campeerplaats zelf is groot (ca 15x15 meter), maar in ons geval erg ver van de voorzieningen. De toiletten lagen op 300 meter, het zwembad was 700 meter ver en de winkel wel 800 meter. 300 meter lijkt niet zover, maar als je kind s nachts naar het toilet moet ben je bijna een kwartier weg.
Het strandje op de camping is mooi aangelegd. We hebben hier veel plezier gehad. Het zwembad daarentegen is sterk verouderd. Het buitenbad is erg koud waardoor er niemand in gaat. Binnen is het net een echoput als de glazen koepel is gesloten.
Verder moet er overal voor worden betaald en de prijzen liegen er niet om.
In de buurt van de camping is er weinig te beleven (vooral kleine dorpjes).

Wij moesten voor een week camperen (2 volwassenen en 1 kind) 420 euro betalen. Normaliter vind ik dat niet erg voor een 5 sterrencamping, maar voor deze camping is het buitensporig hoog gezien de gebreken.

Datum van verblijf: augustus 2019