Beoordeeld op 29 juli 2020

Heerlijke plek, niet te ver van Nederland. ivm Corona geen overbodige luxe.
Ruim opgezet en heel veel te doen op de camping. Zwemmen, eten, karaoke, voetbal, tafeltennis, vissen, natuur meertje. Bakkertje voor vers brood.

Buiten de camping fiets of auto pakken.
Wij hebben genoten.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 21 augustus 2019

Door de foto’s op de website en de 5 sterren waardering waren we snel overtuigd dat we op deze camping zouden camperen voor ons bezoek aan Disneyland. Aangekomen op de camping bleek dit in werkelijkheid een stuk minder en zeker geen 5 sterren waard. De toiletten waren geregeld erg vies. Ook ontbraken er wc brillen en toiletpapier werd vaak niet aangevuld. De douches zitten onder de schimmel en gaven zo’n harde straal dat mijn dochter van 4 er niet alleen onder kon.
Voor de afwas heb je zelden warm water. Vaak is het koud en als je geluk hebt lauw.
De campeerplaats zelf is groot (ca 15x15 meter), maar in ons geval erg ver van de voorzieningen. De toiletten lagen op 300 meter, het zwembad was 700 meter ver en de winkel wel 800 meter. 300 meter lijkt niet zover, maar als je kind s nachts naar het toilet moet ben je bijna een kwartier weg.
Het strandje op de camping is mooi aangelegd. We hebben hier veel plezier gehad. Het zwembad daarentegen is sterk verouderd. Het buitenbad is erg koud waardoor er niemand in gaat. Binnen is het net een echoput als de glazen koepel is gesloten.
Verder moet er overal voor worden betaald en de prijzen liegen er niet om.
In de buurt van de camping is er weinig te beleven (vooral kleine dorpjes).

Wij moesten voor een week camperen (2 volwassenen en 1 kind) 420 euro betalen. Normaliter vind ik dat niet erg voor een 5 sterrencamping, maar voor deze camping is het buitensporig hoog gezien de gebreken.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019

Wat een grote camping! Er is veel te doen: zwembad, aangelegd meertje met mini strandje, visvijvers, meerdere eetgelegenheden, bakker, winkeltje. Wie een complete camping zoekt, is hier aan het goede adres.

Wij hadden een staplek, en eerlijk gezegd was die wel wat ver van het toiletgebouw en de bakker. Mensen gingen ook met hun auto naar de bakker, omdat het ver lopen was.

Sanitair was schoon. De receptie erg vriendelijk en behulpzaam. En er was een busexcursie naar Parijs en Disneyland.

Wij vonden het erg jammer dat je bijvoorbeeld moest bijbetalen voor liggen op een ligbed, op een andere veel goedkopere camping waar we waren was dat gewoon bij de prijs inbegrepen, maar hier werden we weggestuurd (we zagen het nergens staan).

Verder wel veel dronken vakantiegangers, dat was niet altijd fijn.

En koop niets van de afhaalpizza ed, want de keuken waar ze dat maken is echt heel vies en vet. Wij hebben het toch gedaan, en de pizzabodem was niet vers en de ingrediënten erop kwamen uit blik. Echt heel erg slecht en vies.

Beoordeeld op 21 juli 2019 via mobiele applicatie

In Juli 5 dagen verbleven op deze camping.
We hadden (last minute) een Vista stacaravan geboekt via eurocamps.
We verbleven hier met 2 volwassenen en een kind van 1.
Caravan was prima, een paar kleine details die niet werkten waren de oven en het veiligheidshekje op de veranda.
De sta caravan had bij elk slaapkamerraam een hor, wat wij een behoorlijk pluspunt vonden.
Camping zelf ziet er mooi uit, genoeg te doen, o.a. verschillende binnenzwembaden waar het dak van open kan, een buitenzwembad en een aangelegd meer met wit strand, verschillende meren waar in je kan vissen en waterfietsen kan huren.
Voor veel dingen moet je wel extra betalen, onder andere de ligbedjes op het strand, en verschillende activiteiten voor kinderen.
Vonden wij overigens niet storend.
Hier en daar mogen er misschien wat extra personeelsleden rond lopen voor bijv. schoonmaken openbaar toilet en bediening.
Iedereen spreekt hier trouwens goed Engels.
Zwemshorts (dus geen strakke zwembroeken) zijn gewoon toegestaan in het zwembad in tegenstelling tot voorschriften.

5 prima dagen gehad hier en sluiten niet uit dat we in de toekomst terugkomen.

Beoordeeld op 7 juli 2019

De dag voor vertrek telefonisch gereserveerd. Dat ging al heel moeilijk. Bij aankomst dan ook anderhalf uur in de receptie gestaan om alles te regelen. Terwijl er wel gewoon nog plaatsen genoeg waren. Camping met veel activiteiten maar door de vele verhuuraccomodaties niet echt meer het kampeergevoel. Sanitair werd maar twee keer per dag gekuist. Echt te weinig. Voor ons was het zeker maar een ster minder waard. Ook 's nachts nog heel lawaai. Er was een bewaker maar die hebben we 's nachts eens geen toertje weten maken.
Wel aangenaam dat je ook met minder weer van het zwembad kan genieten.