Yes-No
Hulst, Nederland

Prima, wat schoonmaak issues

4,0 van 5 bollen15 jan 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Aangenaam verblijf gehad in dit hotel.
Personeel is zeer vriendelijk. Kamer qua ruimte prima.

Schoonmaak (detail schoonmaak, randjes douche en ventilatie etc.) is echt ondermaats.

Restaurant prima. Ontbijt fantastisch.

Welness opzet is mooi, zou alleen wat schoner mogen. Haar-dotten op vloer en zwembad water niet heel helder.

Deze zaken doorgegeven bij hotel evaluatie, echter geen feedback ontvangen.

Al met al toch wel een fijne ervaring hoor. Hotel ligging etc ook prima.
Datum van verblijf: januari 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 23 jan 2024
Geachte mevrouw/meneer Yes-No-Hulst,

Hartelijk dank voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren.

Het is zeer prettig te lezen dat u over het algemeen tevreden was over uw verblijf in ons hotel.

Graag zouden wij u willen mededelen dat uw opmerking wat betreft de staat van de kamer en healthclub is doorgegeven aan de desbetreffende afdeling, ter verbetering van onze dienstverlening.

Mevrouw, Meneer Yes-No=-Hulst, nogmaals dank voor uw waardevolle evaluatie en wij kijken er naar uit u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in het DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen.

Front Desk Assistant management trainee
  • Hilton
0.0 km van Doubletree by Hilton Royal Parc Soestduinen
  • Official Site
2.4 km van Doubletree by Hilton Royal Parc Soestduinen
Gratis parkeren
A view from our room on the first floor
  • Trip.com
Restaurant
6.3 km van Doubletree by Hilton Royal Parc Soestduinen
Meer hotels in Soestduinen bekijken
Beoordeeld op 14 januari 2024

Heel goed hotel,grote kamers,heel goed ombijt,zwembad is fantastisch,water heeft goede temperatuur.
Heel vriendelijk receptie.
Wij hebben hier verbleven met de kleinkinderen,en die hebben genoten,wij gaan zeker terug naar een Hilton hotel.

Datum van verblijf: januari 2024
Bedank 147.114
Jorn Damen, Overig van Doubletree by Hilton Royal Parc Soestduinen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2024

Geachte Gast,

Het is zeer prettig te lezen dat u tevreden bent over uw verblijf in ons hotel.

Meneer/Mevrouw, nogmaals dank voor uw waardevolle evaluatie en wij kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen.

Front Desk Assistant management trainee

Beoordeeld op 8 december 2023 via mobiele applicatie

Hotel is netjes, maar de housekeeping verpest het echt.
2 nachten geboekt, na de 1e nacht kamer niet schoongemaakt, ondanks klagen alle handdoeken op de grond, afval van vorige gasten in kasten, volle prullenbakken, geen koffie aangevuld

Datum van verblijf: november 2023

Geachte meneer/mevrouw Zwennes,

Het is zeer spijtig te lezen dat u over het algemeen niet zo tevreden was over uw verblijf in ons hotel.

Graag zou ik u willen mededelen dat uw opmerking wat betreft de staat van de kamer is doorgegeven aan de desbetreffende afdeling, ter verbetering van onze dienstverlening.

Mevrouw/meneer Zwennes, nogmaals dank voor uw waardevolle evaluatie en ik zie ernaar uit u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in het DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen om uw verwachtingen te overstijgen.

Front Office trainee assistant manager

Beoordeeld op 22 oktober 2023

Super ontvangst en verblijf
Helemaal top. Erg behulpzaam en vriendelijk ontvangst. Zeker een aanrader ook een hele leuke par3 golfbaan naast het hotel. Goed verzorgd allemaal en fantastische kamers. Mooi gebied om te wandelen

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Jorn Damen, Overig van Doubletree by Hilton Royal Parc Soestduinen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2023

Geachte heer Richard S,

Allereerst bedankt namens DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen voor het kiezen van ons hotel. Wij danken u voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren.

Het is zeer prettig te vernemen dat u tevreden bent over uw verblijf in ons hotel. Wij hebben de door u gegeven feedback besproken met de verschillende betrokken afdelingen binnen ons hotel.

Nogmaals hartelijk dank voor uw waardevolle evaluatie en wij zien er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen.

Freek Klinkenberg Duty Management Trainee– DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

Beoordeeld op 14 oktober 2023

Wij hadden (veel) meer verwacht van een Hilton Hotel. Vooral in de details. Het hotel is inderdaad schoon (op ons balkon na) en ligt erg centraal. De minibar is leeg, kom je op je kamer achter. Je mag dan naar de receptie lopen om iets te kopen. Onvoldoende koffie en suiker op de kamer voor een tweede kopje koffie. Personeel aan de receptie dreunde het standaard riedeltje op maar erg afstandelijk. Moest 25€ borg betalen voor het geval je iets aan de bar of receptie bestelde, dat zou bij uitchecken verrekend worden. Bij uit checken kregen we de €25 MIN €3 terug (toeristen belasting berekend over de €25 euro, apart!) Het verblijf voelde dus totaal niet Luxe/Hilton aan helaas.

Kamertip: Mini bar is leeg

Geachte heer/mevrouw D1418CKjoycer,

Het is zeer prettig te vernemen dat u tevreden bent over uw verblijf in ons hotel. Wij hebben de door u gegeven feedback besproken met de receptie en de housekeeping wat betreft de niet goed aangevulde koffie corner en het standaard riedeltje.

Bij ons is inderdaad standaard de minibar leeg omdat wij een FO shop hebben. En wat betreft de 25 euro borg dit is een Hilton standard vandaar dat wij dit ook hanteren.

Beoordeeld op 10 oktober 2023 via mobiele applicatie

Dineren in restaurant. Bestelde een voorgerecht en een hoofdgerecht. Tot mijn opperste verbazing kwam dat te gelijk!! Niet erg klantvriendelijk.

Aan de balie vroeg ik of ze een telefoon oplader voor me te leen hadden. Nee hadden ze niet. Dacht dat een beetje hotel hiervoor wel gezorgd zou hebben om mogelijk te kopen of eventueel te lenen.

Kamer schoonmaak, Toilet rol in toilet niet vervangen. Koffie cups niet aangevuld. Vreemde schoonmaak.

Had Kamer 227 is prima qua formaat. Bed is goed. Badkamer groot,  bad en douche apart. Er zijn zelfs badjassen. Helaas geen schoenlepel. Ligging in de bossen is rustgevend aangenaam.

Ontbijt goed en uitgebreid en zelfs ei gerechten te bestellen.

En de atmosfeer in het hotel is prima. Ik heb er een aangenaam verblijf gehad. Tot de volgende keer.

Kamertip: In de gang rechts slapen is rustig
Reistype: Reisde alleen

Geachte heer FredvdFlier,

Het is zeer prettig te vernemen dat u tevreden bent over uw verblijf in ons hotel. Wij hebben de door u gegeven feedback besproken met de housekeeping en het restaurant wat betreft de schoonmaak van de kamer en het tegerlijk komen van het voor en hoofdgerecht.

Voor als u nog een volgende keer bij ons komt verblijven hebben wij wel schoenlepels achter bij de receptie waar u altijd om kunt vragen.