Beoordeeld op 26 augustus 2018

Dit hotel is vanaf de weg moeilijk te vinden, via het navigatie systeem lukt het maar net, het hotel is meer voor de zakenman wel uitstekend ontbijt doch geen restaurant aanwezig, het ernaast gelegen restaurant is op zondag dicht, zijn dus in Lage Zwaluwe gaan dineren wat uitstekend is bevallen. adres bij de receptie verkrijgbaar.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 19 augustus 2018

Alles was prima, simpel maar alles was aanwezig. Voor 49,€ per kamer 2 pers incl. Ontbijt was het oke. Centraal gelegen voor leuke uitstapjes. Vriendelijk personeel en open voor als er iets niet naar wens is.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 27 juli 2018 via mobiele applicatie

Top service, vriendelijke bediening. We waren té laat voor het ontbijt hebben ze voor ons nog gauw iets kunnen voorzien, gezellig en rustig gelegen dichtbij alles je bent snel op je bestemming. Hier komen we zeker nog is terug !

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 2 juli 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst, kamers zonder koelkast. Voor de afstandsbediening van de airco moet je een borg betalen. Wij kwamen daar pas de laatste dag achter. Is niet verteld bij het inchecken. Geen gratis WiFi op de kamers. Daarvoor moet je 5 euro betalen.
Niet alles is heel en schoon, kamer kon wel een opknapbeurt gebruiken. Niet al het personeel was even klantvriendelijk.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 12 februari 2018

Goede uitvalbasis voor enkele grote steden,maar ligt volledig verlaten van de bewoonde wereld. Proper met vriendelijk personeel doch veel nachtlawaai van andere reizigers. We kregen eerst een kamer, die geweldig geurde naar sigaretten, maar kregen onmiddellijk een ander nadat we dit gemeld hadden.Ook als je boven de ontbijtruimte slaapt, de hoge hakken van het personeel maken je al wakker om 06u00. Internet op de kamer is betalend, wat schandalig is in deze tijd.Ontbijt hebben we zelf niet genomen, maar we hoorden van andere gasten dat het nogal aan de flauwe kant is voor 13 €.

Kamertip: niet boven ontbijtruimte bvb112
Datum van verblijf: februari 2018