Beoordeeld op 3 februari 2018 via mobiele applicatie

Bij aankomst kregen we eerst een kamer die niet gepoetst was. Dit was wel snel opgelost. Verder is het een degelijk hotel. Luxe moet je hier niet verwachten. Je krijgt een nette kamer, degelijk ontbijt en een aangename bar.
Minpunten: klein bed (140cm), beperkt ontbijt (geen croissants, ontbijtkoeken), geen gratis wifi op de kamer, geen gratis tv op de kamer.
Pluspunten: nette kamer, goed bed (wel klein), aangename bar met ruimte om bordspel te spelen, vriendelijk personeel, gratis parking, restaurant op wandelafstand, geen hinder door dichtbij gelegen autostrade.

Algemeen hebben we genoten van ons verblijf. Groter bed en uitgebreider ontbijt zou echt wel mogen.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 14 december 2017

Mooi hotel,lekker ontbijt weinig variatie in brood,voor de rest dik in orde.Rustige plaats om te relaxen.Lekkere wijn.Is wel wat afgelegen.Treinstation op 2 kilometer,je kan alle richtingen uit.Kom zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 26 november 2017 via mobiele applicatie

Als je uit zou gaan van de slechte recensies hier en daar , kom je bedrogen uit.
Het hotel is echt de moeite waard , voor slechts € 50,- voor 1 nacht met ontbijt , zit je hier zeker goed.
Vriendelijke mensen aan de receptie en bij het ontbijtbuffet , het ontbijt er is genoeg en je kunt zelf een eitje bakken.
En de koffie heerlijk !
In de avond lekker nog wat gedronken aan de bar met gezellige muziek.
Mijn inziens een aanrader voor een nachtje weg of als tussenstop.
Minpuntje is het lampje boven het bed , die had duidelijk zijn beste tijd gehad.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 24 oktober 2017 via mobiele applicatie

In deze categorie is dit een prima hotel.

Ontbijt is verzorgd maar niet uitgebreid, kamers zijn basic en als je de sporadische vlek negeert in het tapijt en het ouderwetse douchegordijn dan is dit hotel ok te noemen. Bed is ook niet van beste kwaliteit. Maar slecht is het niet qua Overnachten.

Voor het avondeten zou ik buiten de deur van. Het hotel heeft geen eigen keuken waar het eten bereid wordt. Op is op. Eten is lauw en niet alles is even smakelijk.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 12 september 2017 via mobiele applicatie

Wel ver van alles weg. Weggestopt achter een tankstation naast de snelweg. Hoofdzakelijk voor zakelijk voor de naastgelegen shell raffinaderij. De kamer was niet helemaal schoon. En de badkamer heeft een update nodig, her en der wat schimmel en een douchegordijn is echt niet meer van deze tijd. Wel aardig en gezellig personeel. Ontbijt is simpel maar wel prima! De prijs is geniaal. We betaalden 50 euro per kamer incl. Ontbijt. Ideaal ook om de Biesbosch of de Efteling te bezoeken.

Datum van verblijf: september 2017