• Gratis parkeren
Albergo Ristorante Le Mura(Foligno)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Casa Mancia(Foligno)
  • Zwembad
Affittacamere Parco dei Canape(Foligno)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
A Modo Mio(Foligno)
  • Roomservice
Affittacamere Arco Polinori(Foligno)(Heel veel waar voor je geld!)
B&B.it
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 51 per nacht.

TripAdvisor
22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vierde keer dat we dit hotel bezoeken!
Plus:
-rustig
-lekker eten
-zeer goede prijs/kwaliteit
-zeer proper
-grote kamers
-vriendelijk/behulpzaam personeel

Min:
-geen aangepast menu voor kinderen
-' s avonds weinig te beleven in het hotel

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
30 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verblijven hier 10 dagen tijdens de zomer. Functionele en nette kamers die dagelijks gepoetst worden en nette handdoeken krijgen. Airco die zeer goed werkt. Aanpalend aan onze kamer een klein tuintje met 2 stoelen. Ontbijt is steeds in orde maar is typisch Italiaans, dus met veel zoetigheden. Alles wordt constant aangevuld dus er is voor iedereen genoeg. Avondeten is telkens à la carte 3 gangen kiezen. Ruime keuze en voor elk wat wils! Zwembad is niet gigantisch, maar zeker groot genoeg voor de gasten die er verblijven. Hotel bevindt zich trouwens op een prachtig ruim natuurdomeintje vol olijfbomen waar ze hun eigen olijfolie van maken.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
31 augustus 2014 beoordeeld

Hotel Delfina Palace is geen hotel om de hele dag te verblijven vanwege geen animatie maar dat vind ik nu net een positief punt want ondanks het feit dat het hotel aan een autoweg ligt is het er toch rustig. Het hotel is zeer zuiver, zowel de kamer als het restaurant, het zwembad, ... . De handdoeken werden iedere dag vervangen, de hele kamer werd iedere dag met nat opgewassen. Het eten was erg lekker en je had meer dan voldoende keuze bij het avondmaal. (11 keuzes : 8 gerechten en 3 nagerechten waarvan je er 3 mocht kiezen voor de volgende dag) Het ontbijt was naar Italiaanse normen zeer goed : brood, muesli, yoghurt, veel fruit, heerlijke taarten en gebak in overvloed. Het personeel was steeds erg correct. De omgeving is heel mooi, rustig en groen. Vanuit Foligno kan je de andere steden en dorpen in Umbrië prima bereiken in vrij korte tijd. Umbrië is erg mooi, groen en rustig en heeft erg mooie dorpjes en stadjes. Zeker aan te raden : Spello, Todi, Gubbio, Spoleto, Bevagna, Orvieto, Civita di Bagnareggio (stervende stad), Paciano, Panicale, Lago Trasimeno, Cascata delle Marmore, Assisi, Montone, Perugia. We hebben genoten van deze mooie vakantie in Umbrië.

Kamertip: De kamers op het gelijkvloers hebben over het algemeen een terrasje. De kamers op de verdieping niet.
  • Verbleef: juli 2014, reisde met familie
3 augustus 2013 beoordeeld

Wij verbleven in dit leuke hotel in juni 2013 gedurende 4 dagen en we zullen er zeker nog teruggaan. De kamer met terras was ruim en netjes onderhouden en het was er 's nachts heel stil en rustig. De badkamer was heel proper. Het ontbijt was gewoon goed, terwijl het avondmaal echt uitstekend was voor een zeer redelijke prijs. Ook de wijnen waren absoluut niet duur. Het hotel beschikt over een mooi zwembad en voldoende ligstoelen. Aan de receptie werden we steeds vriendelijk te woord gestaan. Kortom we hebben hier een heel aangenaam verblijf gehad.

• Verbleef: juni 2013, reisde met een partner
13 augustus 2011 beoordeeld

Rustig,modern&nieuw hotel.
geen terras op verdieping.
Mooie grote tuin.
Zwembad (+-20m),steeds ligstoelen &
parasols beschikbaar. opm.:geen kussens!
+-75% hotelgasten=belgisch.
Eten:Ontbijt:Toast beschuit/ Croissants/chocolade-broodjes/ gebakjes/yoghurt... choco,confituur,kaas,hesp...
Diner : Werkt op een 'vreemde' manier. Je krijgt een 'voucher' voor elke dag ,
deze geef je af aan de ober , en je krijgt een briefje (in het frans of het engels) met daarop
2 voorgerechten , het hoofdgerecht (2 gangen , met telkens 3 gerechten) ,
en 3 nagerechten waarvan telkens 1x iets met fruit & 2x gebak.

In totaal kan je dus kiezen uit 11 gerechten , waarvan je er 3 mag aanduiden die je wil hebben.
Het maakt niet uit of je 3 x een hoofgerecht kiest of wat dan ook.
We hebben 2x een buffet gehad (op 10 dagen).
Wij hebben zo gevarieerd mogelijk gekozen uit de beschikbare gerechten en deze waren telkens zeer
lekker en verzorgd klaargemaakt, sommige foto's stroken dan ook volkomen niet met wat wij gedurende
onze 10 dagen hebben gekregen.
Wel een woord van kritiek : de omschrijving van de gerechten is soms heel summier en leidt soms tot verrassingen.
Hier zou men beter een foto van het gerecht in kwestie erbij zetten
omdat je enkel het soort vlees en het soort groenten (in het frans of engels) en de bereidingswijze als info krijgt.
We hebben wel maar 1x aardappelen (puree) gegeten , en dit stond dan NIET beschreven op de keuzelijst !
Dit is dus voor verbetering vatbaar.

Ook is de vertaling niet steeds correct , de engelse versie van het keuzemenu had het over steak ,
de franse versie over hamburger.
De porties zijn (naar onze mening) ruim voldoende, met 2 gerechten hebben we uiteindelijk steeds genoeg gehad,
maar dit is natuurlijk een mening die kan verschillen.
Niet alle personeel spreekt engels (wel aan de receptie) , maar ze proberen het wel indien je hen niet verstaat.
Ook spraken sommige een woordje frans.
Een (grote) fles wijn kost minimaal 12 euro. Een kleine fles (375ml)
vanaf 6 euro. Een fles water (1l) 2 euro.

Tot slot : Je kan s'avonds buiten eten op het terras , heel aangenaam , behalve wanneer er een trouwfeest plaatsvindt
in 1 van de andere zalen. Ik veronderstel dat dit wordt gedaan om geen lawaai-hinder te bezorgen aan de
hotelgasten, maar eigenlijk zou men hiervoor een andere oplossing moeten bedenken. Buiten dineren is veel aangenamer,
je bent tenslotte te gast in een mediterane streek.
Dit hotel is zeker de moeite waard.
De score zou beter kunnen zijn indien er voor de gasten een buffet werd gemaakt ,
zodat je makkelijker kan kiezen wat je wil eten... maar dan heb je natuurlijk geen bediening aan tafel.
Tijdens het diner wordt er nu natuurlijk niet rondgelopen door de hotelgasten.
Laatste punt : De bediening aan tafel is vlot, zonder dat je te lang moet wachten op je gerechten.

Verbleef: augustus 2011, reisde met familie