13 september 2017 beoordeeld

Reeds voor de derde keer dit hotel bezocht en we hebben weer een topvakantie mogen beleven.
De directie en het personeel heeft er weer alles aan gedaan om de gasten in alles op hun wenken te bedienen.

Ann, Frank, Mateo

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
22 augustus 2017 beoordeeld

Het hotel is gedateerd maar dit wordt ruimschoots goed gemaakt door het voortreffelijke eten 's avonds. Kokkin Santa is reeds jaren de superieure chef van Guesia's keuken. Het lieve, vriendelijke en persoonlijke personeel (Milena, Cristina, Maurizio , Fabio, Pepe en alle andere anderen) zijn geweldig. We kwamen hier voor het derde jaar op rij. Wat wij minder vonden dit jaar was het ontbijt en het lange wachten op een koffietje. Wat dan wel weer een pluspunt was dit jaar, was de lunch (pasta, pizza, fruit, sla en drankjes) die kosteloos werden aangeboden.
Tonnino en zijn vrouw Emi,de uitbaters van het hotel, zorgen nog steeds voor een zorgeloze en uitmuntende vakantie.
De avond van Ferragoso (15/08) was onvergetelijk.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
31 juli 2017 beoordeeld

Het hotel ligt op een afgelegen locatie, dit wordt ruimschoots gecompenseerd door het lekkere eten en vriendelijke bediening.
Zeer veel Belgische klanten die reeds meerder jaren terug komen naar dit hotel, wat het beste bewijs is van tevreden klanten

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
1 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In mei hebben we hotel Guesia voor de derde keer bezocht met vrienden. Het onthaal is er supervriendelijk, de kamers zijn leuk, de tuin en het zwembad zijn zeer aangenaam. Het eten is er ook superlekker. Proficiat aan hotelier Tonnino en zijn vrouw Medi en hun team !!!

Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
25 augustus 2016 beoordeeld

Gezinsvriendelijk hotel, in een prachtige omgeving. Wij hadden een klein appartement in het hotel aan de tuinzijde met zicht op het kleine zwembad en de tuin. Schoon, mooi onderhouden en erg kindvriendelijk. Het diner was voortreffelijk en onze kinderen hebben er gesmuld van meer dan alleen het kinderbuffet. We gaan zeker eens terug, maar dan boeken we een appartement aan het grote zwembad.

Kamertip: kamer met tuinzicht of met kinderen appartement
  • Verbleef: september 2015, reisde met familie