25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super hotel, een mix van een kleinschalig gezinshotel en een uit de kluiten gewassen B&B. De mensen zijn er heel gastvrij en doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Leuke extra's die ze gratis aanbieden zijn de "afternoon tea" en de "aperitiefhapjes" net voor het diner.
Het diner is ala Carte maar van heel hoog niveau.
Het is hoog aangeschreven bij Belgen en die waren massaal aanwezig.
Leuk voor ouders en kinderen.
Fijne animatie en goed (door het hotel) georganiseerde excursies, Quad rondrit,en ratfting gedaan en zeeeer leuk!
Ook hier weer extra's van het hotel, shuttleservice en gratis fruit en water bij einde activiteit.
Samengevat: dit hotel is een aanrader, waar geen hotel van welke keten dan ook tegenop kan!

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
12 september 2015 beoordeeld

Prima hotel met super restaurant.Wijnen en water aanwezig aan tafel. Een verfijnde keuken met led gevulde borden. Centrale ligging wat goed is voor de talloze uitstappen die de streek in petto heeft. Het hotel beschikt over een grote parking. Een mooie tuin en twee zwembaden horen er ook bij.Familiale sfeer met goede bediening.Bedankt aan de ganse staf.

Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
guesiahotel, Responsabile relazioni pubbliche van Guesia Village Hotel and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 november 2015

Deze dagen hebben we denk dat veel van je vrienden uit België. we missen je sympathie en je dankbaarheid voor het werk dat we doen elke dag. wij wensen u het allerbeste voor de toekomst, je snel !!

3 september 2015 beoordeeld

Hotel Gusesia is een prachtig hotel gelegen in de bergen in het groene Umbrië.
De kamers en trouwens het ganse hotel is proper en goed onderhouden. Het is wel aan te raden een kamer te nemen aan de tuinzijde. Deze zijn rustiger, hebben een mooi terras en geven uit op de prachtige tuin. In de kamers is alle comfort aanwezig, de airco werkt goed. Het ontbijtbuffet is goed verzorgd, misschien wat weinig keus in brood, maar voor de rest ok.
Het avondeten is prima, voldoende en van goede kwaliteit. Wijn en frisdrank zijn inbegrepen ( zoveel je wenst).
Er is een grote gratis parking aan het hotel.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Kortom een goed hotel om de belangrijkste bezienswaardigheden met de wagen te bezoeken.
Globale score 9/10

Kamertip: kamer aan de tuinzijde.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie

bedankt voor je woorden. het volgende verblijf zal werken om 10/10 te nemen! een aanbod voor de zomer van 2016. Wij wachten op u!

4 november 2014 beoordeeld

umbrie is een prachtige streek met zeer veel bezienswaardigheden zoals Perugia, Assisi, montefalco en nog veel meer.
het hotel is zeer mooi weliswaar gelegen langs een drukke baan.
Onze kamer lag gelukkig langs de achterkant met zicht op de tuin, zeker rekening mee te houden.
de keuken is uitstekend, typische streekgerechten met voortreffelijke wijnen.
het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.
een tegenvaller was het ontbijt.
melk, yoghurt, vruchtensappen en koffie kwam allemaal uit één automaat die meer haperde dan goed functioneerde.
het fruitsap uit die automaat smaakte meer naar water dan naar fruitsap.

Kamertip: zeker kiezen voor een kamer met zicht op de tuin
  • Verbleef: september 2014, reisde met een partner
6 oktober 2014 beoordeeld

Wij verbleven van 14 t/m 21 Sept. 7 overnachtingen in dit Hotel.
De ontvangst was erg persoonlijk en hartelijk. Kamers super, ook aan de straatkant is het geluid van het verkeer niet zodanig dat het stoort. Hotel heeft de nidige faciliteiten wat betreft spa en zwembad. Wij hadden halfpension geboekt en hebben ons verbaasd over de super kwaliteit van het eten en de bediening. Iedere dag een super diner incl. Wijn.! Personeel uiters vriedelijk.
Een mooie uitvalsbasis om Umbrie te verkennen. Prijs/ kwaliteit is super!!

Kamertip: Wij hadden een kamer aan de voorzijde, hebben geen last gehad van verkeer, dus voor mij liggen alle kamers goed
  • Verbleef: september 2014, reisde met een partner
guesiahotel, Responsabile relazioni pubbliche van Guesia Village Hotel and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 oktober 2014

Hartelijk dank voor uw beoordeling waren we erg blij dat je er bent en we hopen dat u zult terugkeren naar Guesia volgende zomer, met de warmte, de zon en de twee zwembaden geopend, om al onze diensten te waarderen! Zie je daar!