“Prachtige ligging!”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

14 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Prachtige ligging!”
Beoordeeld op 11 augustus 2016 voor een verblijf in Juni, 2016

Vanop het tuinterras heb je een prachtig zicht over de baai. De ligging is ook goed om uitstappen te maken naar de wondermooie Costa Smeralda. Een huurauto is een must. Zelfs het nabijgelegen dorpje met restaurantjes is net iets te ver om te voet te gaan.
Het domein is afgesloten en heeft een prachtig gelegen groot zwembad. Spijtig dat hier geen sanitair voorzien is. Het huisje zelf is sober ingericht .Wij zaten altijd buiten. In de living staan nog twee bedden.Wij misten een comfortabele zetel of gemakkelijke tuinstoel. Er waren houten banken en harde houten ligstoelen met een zeer dun kussen. Bij aankomst zijn we vriendelijk ontvangen. De netheid van het appartement verwonderde mij. Enkel de rand van de douche had zwarte ( schimmel?) vlekken die je zomaar niet kon wegvegen.

Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren