“Aanrader”

Restaurant De Liefde
Geclassificeerd als nr. 2 van 23 Restaurants in Doesburg
Keukens: Nederlands
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heerlijk gegeten en wat een enthousiast personeel. De passie waarmee de gerechten en vooral de wijnen worden aangeprezen is aanstekelijk. En dan een nagerecht met Doesburgs mosterd!!! Heel speciaal. Ben je in de buurt van Doesburg dan is restaurant De Liefde een echte aanrader.

MargreetD999, Manager van Restaurant De Liefde, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Dank voor uw mooie woorden

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol aangekleed restaurant en vriendelijke en behulpzame bediening. Uitgebreide menukaart met genoeg keuzes, zelfs voor veganisten.
Heerlijke mosterdsoep en kalfsentrecote gegeten en afgesloten met 'liefde op het eerste gezicht' - een groot dessert om te delen met verschillende kleine gebakjes en zoete gerechtjes. We dronken een heerlijke huiswijn en er wordt op een leuke en enthousiaste manier uitleg gegeven over de wijnen.
Prijzen zijn wat hoger dan gemiddeld, maar de kwaliteit is ook erg goed. Het restaurant is ook wat chiquer dan een gemiddeld restaurant, wat ik in eerste instantie niet had verwacht. Je moet daar wel van houden.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben echt voortreffelijk gegeten
We kregen heel uitgebreid uitleg over de wijn die we dronken en kregen er ook een paar om te proeven zeker een aanrader om er heen te gaan als je meer wil weten over de wijn die je dringt
Je kan alles aan de obers vragen ze geven zeker uitgebreid antwoord op je vragen.

Het restaurant is in een geweldige warme sfeer (liefde) wat de naam van het restaurant ook zegt
De decoratie van het restaurantis ook echt geweldig

Het restaurant heeft geen min punten en de prijzen vallen mee zeker voor wat je er voor krijgt dus als je in Doesburg ben moet je zeker langs het restaurant gaan

Groetjes Belinda Bos
10.5.2018

30 april 2018 beoordeeld

liefdevol gemaakte gerechten, goede wijnen en een bijzondere bediening, een mooie locatie die sfeervol ingericht is. bij mooi weer ook een leuk terras ...

MargreetD999, Manager van Restaurant De Liefde, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2018

Dank u

30 april 2018 beoordeeld

Afgelopen zaterdag hier een heerlijk diner gedhad met mijn vrouw. Je proeft dat er aandacht is voor de gerechten en de sommelier heeft een mooi en goed verhaal bij elke wijn.

Hartelijk dank voor uw mooie woorden

Reizigers die Restaurant De Liefde bekeken, bekeken ook

Arnhem, Gelderland

In Restaurant De Liefde geweest? Deel je ervaringen!