28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds meerdere keren een verblijf gehad in dit statige gebouw... lekkere keuken in zowel le pavillon als les cimaises..ruim en mooi verzorgd ontbijtbuffet..vriendelijke bediening aan de receptie.. mooie vernieuwde 4de verdieping met dito kamers: inloopdouche, ruim bad ensuite.. groot ruim confortabel bed dat een goede nachtrust garandeert..ideaal voor een bezoek aan le touquet paris plage in zowel zomer als wintertijd..

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Camille B, Adjointe de Direction van Hôtel Barrière Le Westminster, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 februari 2018

Beste klanten

Wij danken u voor uw aanbeveling op TripAdvisor.

We zijn blij om je volledige tevredenheid te horen.

We zullen u graag opnieuw bij ons verwelkomen.

Ooprecht

Camille BARAS

14 november 2017 beoordeeld

Hotel is goed gelegen op wandelafstand van het centrum. Wij hadden een executive room die ruim was. De badkamer is voorbijgestreefd maar wel netjes en in orde. Verder het ontbijt zeer ok. Het zwembad is niet echt diep maar voldoet. De sauna werkte niet 's morgens. Het hotel straalt de oude glorie van de jaren 30 en 50 uit. Fantastische traphal met autentieke lift. Ik kan dit hotel aanbevelen voor een bezoek aan Le touquet.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hotels & Preference
Camille_BARAS, Adjointe de Direction van Hôtel Barrière Le Westminster, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 november 2017

Dear Guest

We thank you for you recommendation on TripAdvisor and we all look forward the pleasure to welcoming you back soon.

Best Regards

Camille BARAS

22 juli 2017 beoordeeld

We boekten 's morgens zeer laatste-uur voor 1 nacht via TripAdvisor/Booking met een kleine 30% korting op officiële prijs.
Bij aankomst moet ik door een ganse administratieve molen alsof we Macron zijn persoonlijk slaapkamer zelf bezochten... en een hoge pre-autorisatie voor alle mogelijke uitgaven gedurende onze ene nacht...
Nog nooit meegemaakt...
Kamer was wel super ! Kingsize bed, ruime badkamer, zeteltjes, ... beetje muf-tapijt ruikend maar snel opgelost door ramen open te zetten.
De nabijheid van het centrum is zéér aangenaam om het stadje te verkennen, wat te shoppen en tussentijds op te frissen alvorens we gaan eten.
Bij het douchen de badkamer eigenlijk onder water gezet door een héél ferme douchestraal en moeilijk te richten douchekop... de douche op zich is een niet-comfortabele bad-combinatie want er is géén plat vlak in het bad waadoor voeten evenwicht moeten zoeken...
Uitermate ruim ontbijt in aangenaam statig maar sympathiek kader.
Wifi is een gedoe, parking is gratis, lift een back-to-the-future eventje.
Voor herhaling en aanraden vatbaar.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
4 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader. Goede ligging. Strand dichtbij. Winkelstraten en de vele restaurants ook op korte wandelafstand. De kamer. 204. Comfortabele eenpersoonskamer. Fijne attenties. Lekker ontbijt. Maar zeer onbetrouwbare wifi en de veel te hoge pre authorisatie is het hotel niet waardig.

Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
12 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig hotel, bijzondere sfeer. Het restaurant met ster heeft uitzicht op mooie tuin en het eten is heerlijk.
Tot zover goed.
De kamer op de vierde etage was klein en de prijs niet in verhouding. De brasserie is niet wat je verwacht in zo'n hotel. Een buffetmaaltijd in sfeerloze omgeving waar geen buitenlicht binnenkomt. Probeer dat te vermijden. Daarvoor ga je niet naar Le Touquet en naar Le Westminster. Het personeel bij de receptie was zeer correct, echter gastvrijheid, meedenken en oplossend vermogen staat niet hoog op de agenda en zit niet in het repertoire.
Wij keren niet meer terug.

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden