“Uitstekend visrestaurant i originele ambiance”
Beoordeling van Perard

Perard
Geclassificeerd als nr. 21 van 117 Restaurants in Le Touquet – Paris-Plage
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen, Afhalen
30 mei 2018 beoordeeld

Hier eet je dus de beroemde vissoep van Pérard. Een omweg waard. Je kunt hier ook heel aantrekkelijk geprijsde menuutjes krijgen, die ook kwalitatief erg goed zijn. Voor vlees ben je hier niet aan het goede adres, maar het kan wel. De wijnkaart is van eenvoudige wijnen naar kostbare bourgognes. De attente bediening wees onze groep van 12 man erop dat het kostentechnisch interessanter was om magnum’s Sancerre te betellen dan losse flessen. Prima voorstel. Hoewel het stampvol was kregen we niet het idee dat we aan ons lot overgelaten werden. Op de juiste momenten kwam de professionele brigade weer met de volgende heerlijke happen. Verwacht geen haute cuisine maar een eerlijke keuken Een aanrader in Le Touquet.

1 april 2018 beoordeeld

Aangenaam kader met vriendelijke bediening. Zelf zeevruchtenschotel samengesteld met heerlijke verse oesters, lekkere verse garnalen maar jammergenoeg geen al te verse kreeftjes. Toch wel jammer voor zo'n zaak met een goede reputatie. Voor deze reden slechts 3 bollen.

ESTELLE F, Responsable relations clients van Perard, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 april 2018

Geachte klant,
We willen je bedanken voor je waardering voor onze oprichting.
Wij betreuren echter uw woorden over het gebrek aan frisheid dat eigenlijk niet het imago van het huis Perard is.
in de hoop je de volgende keer weer te zien in betere omstandigheden.
Perard team

4 maart 2018 beoordeeld

Restaurant Pérard is gelegen in de belangrijkste winkelstraat van Le Touquet. Je kan er op verschillende plaatsen eten maar wij zaten in het restaurant achteraan. Het personeel was zeer vriendelijk en zeer vlot in bediening. Wijnen aan zeer correcte prijzen.

24 februari 2018 beoordeeld

Perard is een kwaliteitsvol visrestaurant met een eigen viswinkel en oesterbar naast. Het eten was erg lekker, vlotte bediening, propere toiletten, gezellig zitten.

3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere zeevruchtenschotel. Wat aanpassen van de standaardschotel was geen enkel probleem. Vlotte bediening. Zeker aan te raden.

Reizigers die Perard bekeken, bekeken ook

Le Touquet – Paris-Plage, Pas-de-Calais

In Perard geweest? Deel je ervaringen!