Beoordeeld op 29 juli 2019

Ideaal voor een kort verblijf. We hebben genoten van de mooie omgeving waarin het hotel gelegen is alsook van de uitstekende service van aankomst tot vertrek. Een aanrader voor wie eens tot rust wil komen en uiteraard culiniar genieten!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Relais & Chateaux
AubergeduJeudePaume, Directeur général van Auberge du Jeu de Paume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2019

Dear Madam, Dear Sir,

Thank you for sharing your experience at the Auberge du Jeu de Paume, a stone's thow from Chantilly's castle.

It was a real pleasure to welcome you, and I am delighted that you enjoyed the flavors and cuisine of our Michelin starred Chef Julien Lucas at La Table du Connétable.

We are looking forward to welcoming you back for a new memorable getaway in our Maison, and we remain at your disposal for any further assistance.

Best wishes,
Pascal Groëll - General Manager

Beoordeeld op 21 juni 2018

Heel luxueus hotel met 5 sterren. we hebben van een heel lekkere lunch genoten voor de prijs van 26 € . (voor en hoofdgerecht ). tot in de details verzorgd. Mooi restaurant met zicht op de binnenkoer. .

Datum van verblijf: juni 2018
AubergeduJeudePaume, Responsable relations clients van Auberge du Jeu de Paume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2018

Dear Rita,

Thank you very much for sharing your experience following your stay at Auberge du Jeu de Paume.
We sincerely look forward to your return.

Kind regards,
Charlotte
Executive Assistant / Quality Manager

Beoordeeld op 3 mei 2018

Na ons tweede verblijf in dit hotel, keren we tevreden huiswaarts. Nu verbleven we niet in een suite maar in een luxekameer. Deze kamer was kleiner, maar het niveau van luxe was identiek. Eigenlijk verkiezen we deze kamer. Eén foutje viel op. Een beschadiging van de bekleding van het kussen op de bovenzijde van het bankje aan de voorkant van het bed. Het personeel is bijna overal vriendelijk, perfect en hulpvaardig. Het eten op de eerste avond in het restaurant was van hoog niveau. Enkel in de bar waar we op de tweede avond wegens een volgeboekt restaurant dienden te eten liep alles fout. De barman was onhandig, Meer af- dan aanwezig en het eten liet zéér lang op zich wachten. Ons werd maar één keer gevraagd wat we wilden drinken. Toen het eten werd opgediend, werd hiervoor geen plaats gemaakt op onze tafel en dienden we zelf uit noodzaak onze borrelhapjes op een zetel te zetten om toch een beetje plaats te hebben. Mijn salade Cesar met gamba's was koud. Jammer, want dit hotel onwaardig!

Kamertip: Kies een kamer die niet uitkijkt op de straat vooraan en een suite hoeft niet echt.
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 16 oktober 2017

Eerste kennismaking met CHANTILLY.
Een prachtige zonnig weekend waardoor het stadje en het kasteel nog veel mooier waren. Zeer druk omwille van een event met planten als thema.
Het stadje heeft, onder andere, één lange winkelstraat. De Auberge du Jeu de Paume ligt op een schitterende plaats en zeer dicht tegen, zelfs palend aan het kasteeldomein.
De bagage in onze auto werd door iemand van het personeel uitgeladen en daarna werd de auto binnengereden in de ondergrondse parking van het hotel. Aan de receptie werden we zeer vriendelijk onthaald en door het personeel werden we begeleid naar onze kamer.
De juniorsuite was zéér ruim. Een badkamer met gescheiden bad en douche. Het bed kingsize, maar iets te hard. Een zwembad, haman enz. in de kelder. Het hoofdrestaurant heeft 2 sterren, maar wij aten gewoon à la carte in het bijrestaurant? Schitterende keuken! De wijnkaart is niet goedkoop.
Een zéér aangename binnenkoer waar een lichte maaltijd tussendoor best genietbaar was. Voor niet-rokers wel een beetje problematisch.
Toen we vaststelden dat mijn partner haar Barbour jas vergeten was in de kamer, werd die op kosten van het hotel nagezonden naar ons adres in België. Wat een service!

Kamertip: De juniorsuite was prachtig. Een aanrader. Boek aan de binnenzijde (Patio)
Datum van verblijf: oktober 2017
AubergeduJeudePaume, Executive Assistant van Auberge du Jeu de Paume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2017

Dear Bart,

Greetings from sunny Chantilly!

We would like to thank you for having chosen the Auberge du Jeu de Paume during “la Journée des Plantes” event.

We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay.

We look forward to your return visit.

Regards,

Charlotte

Beoordeeld op 14 maart 2017

een kletsnatte dag met gelukkig een zeer alerte autoservice - ik stond effen in de weg van een iets minder vriendelijke Parijse hotelbezoeker ! - Het nog niet bruikbare zwembad( jammer natuurlijk) werd gecompenseerd met een frisse fles witte wijn... kortom het hotel doet er alles aan opdat je van uw verblijf zou genieten. Wij kozen de bar voor het diner omwille van het groot aanbod: lekker, verzorgd en ontspannen
Enig werkpunt: bij buffetformule neem je de gebruikte borden weg, zeker in een 5 sterrenhotel

Datum van verblijf: maart 2017