“Een must voor bezoekers van Picardië”
Beoordeling van Chateau de Chantilly

Nuttige informatie: Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen
Attractiegegevens
Nuttige informatie: Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen
31 mei 2018 beoordeeld

Een pracht van een kasteel in een wondermooie omgeving. Daarbovenop bevat dit gebouw het Museum Condé, gebaseerd op de indrukwekkende verzameling schilderijen van le Grand Condé, een belangrijke Franse veldheer uit de tijd van Lodewijk XIV

2 mei 2018 beoordeeld

Daar wij met een bus met gids naar hier kwamen werd er gekozen voor het museum van het paard..
Dit was zeker de moeite waard. De demonstratie met de paarden viel tegen.(30'); De show van 1 uur bleek wel zeer goed. Het kasteel hebben we dus alleen van de buitenkant ( ook de tuinen) gezien.

24 april 2018 beoordeeld

Net geen Chambord maar we waren toch onder de indruk van de zeer grote omliggende tuinen. Er was zelfs een treintje beschikbaar om deze te bezoeken. Binnenin het kasteel alles dat schittert was goud en kunst. Zeer mooi kasteel zowel binnen als buiten. Wie van kunst houd moet hier zijn.

24 februari 2018 beoordeeld

een prachtig kasteel, met een museum dat zeker na het Louvre het belangrijkste van Frankrijk is. Met schilderijen van Rafael en Franse meesters . Zeer breed georienteerd. Er was een tijdelijke tentoonstelling van gravures van Rembrandt. Heel bijzonder.

Bekijk meer beoordelingen
4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooi kasteel, een interessante geschiedenis waar nog veel intact is gebleven. We hebben onze ogen uitgekeken. We zouden wel adviseren meer Engelstalige achtergrond informatie aan te bieden voor de bezoekers.

Reizigers die Chateau de Chantilly bekeken, bekeken ook

In Chateau de Chantilly geweest? Deel je ervaringen!