Word beloond met One Key
Jeanet17
Noordwijk aan Zee, Zuid-Holland, Netherlands

Rustig hotel, prima restaurant

4,0 van 5 bollen17 jan 2020 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prima hotel, goede bedden en dekbedden. Kussens zacht genoeg.
Heerlijke spray met lavendel om je kussen mee in te spuiten voor een goede nachtrust. Geen last van lawaai, kamers lijken goed geluidsdicht. De airco is wel erg lawaaierig. Ik was mijn oordoppen vergeten dus heb de airco uitgezet. De kamer werd niet te warm.
Het ontbijt is goed en genoeg keus.
Ik heb 's avonds in het restaurant een Vega curry met wilde rijst gegeten. Duurde een beetje lang maar het eten was lekker.
De fitness is voor een hotel trouwens uitstekend, de cardio apparaten relatief nieuw. Genoeg gewichten en andere attributen voor krachttraining.
Als ik hier volgende maand weer ben voor werk zal ik hier zeker weer logeren.
Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Bezocht voor zaken
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 21 jan 2020
Beste Jeanet17

Hierbij zou ik u graag willen bedanken voor uw verblijf bij Crowne Plaza Brussels airport en voor uw feedback over uw verblijf!
Het is leuk om te lezen dat u een aangename ervaring had bij ons.

We kijken er naar uit om uw opnieuw te verwelkomen!

Vriendelijke groeten

• Novotel
1.8 km van Crowne Plaza Brussels Airport, an IHG Hotel
Meer hotels in Diegem bekijken
Beoordeeld op 6 januari 2020 via mobiele applicatie

We werden heel vriendelijk ontvangen op de receptie en mochten reeds in de voormiddag over de kamer beschikken.
De kamer was volledig ok en dit met een mooie badkamer. Het ontbijt was prima. Een minpuntje de prijzen van de drank in het restaurant swingen de pan uit.

Datum van verblijf: januari 2020
Crowne Plaza B, Front Office Manager van Crowne Plaza Brussels Airport, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2020

Beste Jan M

Dank u vriendelijk voor uw feedback over uw verblijf bij Crowne Brussels Airport.
Uw feedback is belangrijk voor ons om ons in de toekomst te kunnen verbeteren.

Wij verwelkomen u graag terug bij ons!

Vriendelijke groeten

Julie

Beoordeeld op 2 november 2019

Wij hebben een nacht geboekt in Plaza Crown Brussels Airport omdat wij vroeg in de ochtend op het vliegveld moesten. Dit hotel is ons uitstkend bevallen. Ruime mooie schone kamers met een uitstekend ingerichte badkamer en een prima bed. Ook de medewerkers waren bijzonder gastvrij en erg klantvriendelijk. Het eten in het restaurant alsmede het ontbijt was perfect. Een groot pluspunt is het parkeren bij het hotel omdat zij een shuttle bus naar het vliegveld hebben. Die shuttlebus rijdt vanaf 's morgens 6.00 uur tot 23.00 uur in de avond. Zeker voor herhaling vatbaar want die 4,5 sterren die het hotel heeft is zeker verdiend.Geweldig hotel.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 29 december 2017 via mobiele applicatie

Hotel in xe nabijbeid van de lichtbaven maar wegens de dubbele vensters hoor je niets van de vliegtuigen.
Velegen aan een park met vijver waarop sommive kamers uitkijken.
Fantastische bedden met een funktionele badkamer die zowel een bad als douche heeft.
De eerste maal waren we dol entjousiast over het ontbijtbuffet wegens de grote keuze aan granen, charcuterie, gerookte vis, eierbereidingen, pannekoeken en wafels met een verrikkelijk zicbt op de vinver en het park. Helaas de 2de maal was het zicht invenomen door een reuzetent en was er een kabaal wegens vloerwerken in de lobby. De keuze van granen was heel beperkt enkel sinaasconcituur geen boter en pannekoeken met een rare bijsmaak.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 4 oktober 2017

Prima hotel ,
heerlijk vertoeven ( hapje -drankje )
Hotel net even buiten de stad
de bus stopt vlak voor de deur
lekker makkelijk naar het centrum van Antwerpen
geen gedoe met parkeerplaats zoeken in het centrum

Datum van verblijf: maart 2017
Stephanie M, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Brussels Airport, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2017

Dear johano922,

Thank you for your feedback and for sharing your experience.

We truly hope to have the chance to welcome you back soon at the Crowne Plaza Brussels Airport.

Kind Regards,

Erica R.
Jr. Operations Manager

Beoordeeld op 28 augustus 2017

Ideaal gelegen tot het vliegveld van Zaventem. (2' rijden)
"Bewaakte parking" 30 euro per nacht...
Kamer niets op aan te merken. Prima bed, goede akoestische isolatie en prima airconditioning.
Functionele badkamer met WC, douche en ligbad.
Uitchecken duurde maar liefst 15' en dat om 0445Hr 's morgens door receptionist die mij enkel in het Duits of het Engels kon te woord staan. Hij was initieel niet op de hoogte van een bestelde lunchbox. Kon er wel nog één bestellen, aan 15 euro, doch die diende nog klaargemaakt te worden. Na een korte uitleg betreffende mijn bestelling bleek er toch een lunchbox klaar te staan. (ooit al eens een fruitsla gegeten zonder vork? Of een yoghurt zonder lepeltje? Ik nu wel ;-0 )
Algemeen tevredenheidsgevoel 6/10

Kamertip: Vermoed kamer in de buurt van de liften
Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Stephanie M, Front Office Manager van Crowne Plaza Brussels Airport, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2017

Geachte Michel, Eerst en vooral wil ik u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw recent verblijf bij ons te beoordelen.
Aangezien wij kwaliteit en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel dragen, betreur ik ten zeerste dat u problemen heeft ondervonden tijdens de check out en met de lunchbox.
Dit had zeker niet mogen gebeuren en wij hebben dan ook onmiddelijk acties ondernomen.
Bij deze bied ik u onze welgemeende excuses aan voor deze teleurstellende ervaring en voor alle ongemak dat u hierdoor heeft ervaren.
Wij blijven verder de nadruk leggen op een goede service, om situaties zoals de uwe in de toekomst te voorkomen.
Dit gezegd zijnde, ben ik mij ervan bewust dat dit uw ervaring niet ongedaan kan maken. Desalniettemin hoop ik ten zeerste dat u ons de kans geeft, u in de toekomst alsnog te mogen verwelkomen zoals het hoort.
Wij hopen hiermee uw vetrouwen in ons hotel te herstellen en u de kwaliteit en service te tonen waar wij voor staan en waar wij naar streven.
Aarzel dan ook niet om mij te contacteren bij een volgend bezoek, zodat ik persoonlijk uw verblijf kan voorbereiden.
Roserie de Wild
Roserie.dewild@ihg.com