Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
JodeLux

2 Stays in 2 months

4,0 van 5 bollen29 dec 2017 beoordeeldvia mobiele applicatie
Hotel in xe nabijbeid van de lichtbaven maar wegens de dubbele vensters hoor je niets van de vliegtuigen.
Velegen aan een park met vijver waarop sommive kamers uitkijken.
Fantastische bedden met een funktionele badkamer die zowel een bad als douche heeft.
De eerste maal waren we dol entjousiast over het ontbijtbuffet wegens de grote keuze aan granen, charcuterie, gerookte vis, eierbereidingen, pannekoeken en wafels met een verrikkelijk zicbt op de vinver en het park. Helaas de 2de maal was het zicht invenomen door een reuzetent en was er een kabaal wegens vloerwerken in de lobby. De keuze van granen was heel beperkt enkel sinaasconcituur geen boter en pannekoeken met een rare bijsmaak.
Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
€ 175
  • Hotels.com
  • Booking.com
  • HolidayInn.com
    € 175
1.1 km van Crowne Plaza Brussels Airport, an IHG Hotel
Gratis wifi
Restaurant
Executive room detail
€ 197
€ 183
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    € 183
1.4 km van Crowne Plaza Brussels Airport, an IHG Hotel
Gratis wifi
Restaurant
Exterior view
€ 91
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    € 91
1.2 km van Crowne Plaza Brussels Airport, an IHG Hotel
Gratis wifi
Lobby Area
€ 221
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    € 221
1.6 km van Crowne Plaza Brussels Airport, an IHG Hotel
Gratis wifi
Restaurant
Exterior view
€ 104
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    € 104
1.3 km van Crowne Plaza Brussels Airport, an IHG Hotel
Gratis wifi
Restaurant
restaurant
€ 109
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    € 109
  • Vio.com
0.5 km van Crowne Plaza Brussels Airport, an IHG Hotel
Gratis wifi
Restaurant
penta Brussels Airport Entrance dpi
  • Hotels.com
  • Trip.com
  • eDreams
1.1 km van Crowne Plaza Brussels Airport, an IHG Hotel
Gratis wifi
Restaurant
THON Airport
  • Hotels.com
  • Vio.com
  • StayForLong
1.2 km van Crowne Plaza Brussels Airport, an IHG Hotel
Gratis wifi
Bar/lounge
Mooie kamer
  • Agoda.com
0.7 km van Crowne Plaza Brussels Airport, an IHG Hotel
Gratis wifi
Restaurant
  • Hotels.com
  • Vio.com
  • eDreams
1.8 km van Crowne Plaza Brussels Airport, an IHG Hotel
Gratis wifi
Restaurant
Meer hotels in Diegem bekijken
Beoordelingen (1.239)
Beoordelingen filteren
1.239 resultaten
Waardering van reizigers
513
462
151
69
44
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
513
462
151
69
44
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
7 - 12 van 1.239 beoordelingen
Beoordeeld op 4 oktober 2017

Prima hotel ,
heerlijk vertoeven ( hapje -drankje )
Hotel net even buiten de stad
de bus stopt vlak voor de deur
lekker makkelijk naar het centrum van Antwerpen
geen gedoe met parkeerplaats zoeken in het centrum

Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank johano922
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Stephanie M, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Brussels Airport, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2017
Google-vertaling

Dear johano922,

Thank you for your feedback and for sharing your experience.

We truly hope to have the chance to welcome you back soon at the Crowne Plaza Brussels Airport.

Kind Regards,

Erica R.
Jr. Operations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 augustus 2017

Ideaal gelegen tot het vliegveld van Zaventem. (2' rijden)
"Bewaakte parking" 30 euro per nacht...
Kamer niets op aan te merken. Prima bed, goede akoestische isolatie en prima airconditioning.
Functionele badkamer met WC, douche en ligbad.
Uitchecken duurde maar liefst 15' en dat om 0445Hr 's morgens door receptionist die mij enkel in het Duits of het Engels kon te woord staan. Hij was initieel niet op de hoogte van een bestelde lunchbox. Kon er wel nog één bestellen, aan 15 euro, doch die diende nog klaargemaakt te worden. Na een korte uitleg betreffende mijn bestelling bleek er toch een lunchbox klaar te staan. (ooit al eens een fruitsla gegeten zonder vork? Of een yoghurt zonder lepeltje? Ik nu wel ;-0 )
Algemeen tevredenheidsgevoel 6/10

Kamertip: Vermoed kamer in de buurt van de liften
Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Michel C
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Stephanie M, Front Office Manager van Crowne Plaza Brussels Airport, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2017

Geachte Michel, Eerst en vooral wil ik u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw recent verblijf bij ons te beoordelen.
Aangezien wij kwaliteit en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel dragen, betreur ik ten zeerste dat u problemen heeft ondervonden tijdens de check out en met de lunchbox.
Dit had zeker niet mogen gebeuren en wij hebben dan ook onmiddelijk acties ondernomen.
Bij deze bied ik u onze welgemeende excuses aan voor deze teleurstellende ervaring en voor alle ongemak dat u hierdoor heeft ervaren.
Wij blijven verder de nadruk leggen op een goede service, om situaties zoals de uwe in de toekomst te voorkomen.
Dit gezegd zijnde, ben ik mij ervan bewust dat dit uw ervaring niet ongedaan kan maken. Desalniettemin hoop ik ten zeerste dat u ons de kans geeft, u in de toekomst alsnog te mogen verwelkomen zoals het hoort.
Wij hopen hiermee uw vetrouwen in ons hotel te herstellen en u de kwaliteit en service te tonen waar wij voor staan en waar wij naar streven.
Aarzel dan ook niet om mij te contacteren bij een volgend bezoek, zodat ik persoonlijk uw verblijf kan voorbereiden.
Met vriendelijke groet,
Roserie de Wild
Roserie.dewild@ihg.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 augustus 2017

Mooi groot en verzorgd hotel
Mooi verzorgd buffet ontbijt
Lekker en verzorgde keuken
Vriendelijk personeel
Netjes en verzorgd
Goed voor zakenmensen en dicht bij
de luchthaven
Mooi verzorgde kamers
Goede service
Mooi grote receptie

Datum van verblijf: januari 2017
Bedank Nathalie H
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Stephanie M, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Brussels Airport, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Lieke0808,

Thank you for your stay and for sharing your nice comments.
We look forward to welcome you back at the Crowne Plaza Brussels Airport.

Kind Regards,

Erica R.
Jr. Operations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Er komen is niet echt eenvoudig, maar ook dat went. Ligt op ca. 30 min van Antwerpen, via de E19.

Top, receptie medewerkers, erg aardig en attent.

Mooi hotel, prima kamers !

Parkeer niet op het terrein, maar er net buiten, plenty ruimte ! en bespaart €25
per dag.

Ontbijt is goed, zoals je mag verwachten.
Buiten zitten kan ook.

Kortom, een aanrader !

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Bert S
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Stephanie M, Front Office Manager van Crowne Plaza Brussels Airport, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2017

Heel hartelijk bedankt voor uw verblijf and zeer positieve reacties, we hopen van harte u snel weer terug te mogen verwelkomen.
Roserie de Wild

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 juli 2017 via mobiele applicatie

Hotel is verzorgd en net.
Wat betreft de "familiekamer": zou niet mogen verhuurd worden als familiekamer. Bedden zijn veel te smal om er met 2 volwassenen in te slapen.
Het ontbijt is lekker doch worden er vanaf 08.30u geen zaken meer aangevuld. Bvb: op het buffet was de salami en ham op. Deze werd niet meer aangevuld hetgeen toch niet zou mogen voor een hotel uit deze prijsklasse.
In de kamer slechts 1 badjas... Dan kan men beter geen badjas leggen.
Al bij al een goed hotel doch is de prijs-kwaliteit niet OK.

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met familie
Bedank 179dennist
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Stephanie M, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Brussels Airport, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2017

Beste 179dennist,

Hartelijk dank om de tijd te nemen om uw ervaringen met Tripadvisor te delen.

Mijn excuses dat uw verblijf niet volledig aan uw wensen voldaan heeft.


Wij hebben reeds uw feedback gedeeld met de verschillende departementen.


Ik hoop u in de toekomst weer welkom te mogen heten bij ons!

Met vriendelijke groet,

Erica R.
Jr. Operations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken