Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$Ā 99
Expedia.comUS$Ā 99
Hotels.comUS$Ā 99
TravelocityUS$Ā 99
Orbitz.comUS$Ā 99
eDreamsUS$Ā 99
alle 17 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beĆÆnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beĆÆnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.256)
Beoordelingen filteren
1.256 resultaten
Waardering van reizigers
381
511
215
88
61
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
381
511
215
88
61
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.256 beoordelingen
Beoordeeld op 26 december 2022

Ideale formule als je op reis gaat.
Je kan je auto in de garage van het hotel laten en de eigen Schutte dienst brengt je van en naar de luchthaven.
Vertrek je heel vroeg naar de luchthaven dan kun je alsnog een goed kopje koffie drinken en zijn er croissantjes beschikbaar.

Datum van verblijf: december 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • HygiĆ«ne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank Daniel D
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Natalia Van Keymolen, Gastenservice/Front Office van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2022

Beste heer Daniel,
Bedankt voor het boeken bij NH Brussels Airport.
Fijn dat u gebruik heeft gemaakt van de Park Sleep and Fly formule. Zeer ideaal als u inderdaad op vakantie gaat. Voor gasten die vroeg moeten vertrekken hebben wij een ā€œ Early Bird ā€œ concept en hebben wij enkele koffie koeken en koffie beschikbaar in de lobby. Blij dat dit allemaal vlot verliep!
Tot een volgende keer!
Groetjes,
Claudio Peeters
Front Office Shift Leader

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 december 2022

Niet zoals mag worden verwacht.(zeker gezien de prijs)
De douche kwam van de muur af toen mijn dochter deze aanzette., kon hierdoor niet meer gebruikt worden. dit aangegeven, geen compensatie of iets dergelijks gekregen. Wel aanbod om elders te douchen., maar dat wil je toch eigenlijk op eigen kamer.

Elektrisch laden van de auto niet mogelijk, geen laadpaal aaneezig. Laden mogelijk stond wel op de site.

Wel ruime kamers en goed ontbijt.

Met trein naar Brussel centrum prima te doen. 20 min

Kamertip: Ruime kamer, wel gehorig. Wij hadden pech met de douche, deze kwam van de muur. Brussel CS prima te doen met trein in 20 min. Geen laadpaal.
Datum van verblijf: december 2022
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank icb1973
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Natalia Van Keymolen, Gastenservice/Front Office van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2022

Beste Iris,

Bedankt voor NH Brussels Airport te kiezen als uw verblijf en voor het achterlaten van uw beoordeling.
Mijn oprechte excuses betreft het ongemak van de douche. Ik heb uiteraard meteen gevraagd wat we voor u op het moment konden betekenen en of alles in orde was met uw dochter. Wij hebben inderdaad enkele oplossingen aan u voorgesteld dat het verblijf voor u gemakkelijker en aangenamer kon maken.

Uw auto opladen in het hotel is mogelijk, maar het opladen duurt hiervoor veel te lang, ondertussen zijn wij opzoek naar een oplossing hiervoor en raden wij gasten aan rondop het hotel de auto te kunnen opladen.

Mocht u verder vragen hebben, twijfel niet het hotel te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Claudio Peeters
Front Office Shift Leader


Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 augustus 2022

Sleep park fly geboekt. Bij aankomst gratis upgrade gekregen. Auto in parkeergarage op ruime plek. Personeel zeer vriendelijk. De ruime kamer praktisch ingericht en schoon. Bedden redelijk hard. Geen geluid van buiten te horen. Station aan de overkant dus je bent zo in Brussel! Ontbijt prima en shuttle naar vliegveld op tijd.
Een minpuntje: het eten was beperkt, te duur en niet gezellig. Verder zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: augustus 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Marjolijn T
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
NH Brussels Airport NH Brussels Airport, Guest Services / Front Office van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2022

Beste Marjolijn,
Allereerst wens ik u hartelijk te bedanken voor uw recent verblijf in het NH Brussels Airport, en daarbij ook om de tijd te nemen om ons een beoordeling te schrijven.
Het doet me plezier om te lezen dat u een goede ervaring heeft gehad met ons personeel, de parkeergarage en de kamer. Ik zal uw lovende woorden dan ook zeker delen met het team, zodat deze kunnen motiveren tot een nog betere service naar de gasten toe.
Desalniettemin vind ik het jammer te moeten lezen dat we op vlak van ons restaurant tekort zijn geschoten.
Nogmaals wens ik u mijn excuses aan te bieden dat niet alles naar behoren is verlopen.
Ik wil u opnieuw bedanken voor uw feedback, deze wordt ten zeerste geapprecieerd.
Indien u verder nog punten heeft waarin wij ons kunnen verbeteren naar de toekomst toe, dan horen we het graag zodoende dat wij onze dienstverlening kunnen optimaliseren.
Ik hoop u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf.
Met vriendelijke groeten,
Sara Knockaert
Shiftleader

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 juni 2022

De onderbroeken en sokken van de vorige gast lagen nog in de kast. De afstandsbediening van de tv ontbrak. De dames van de receptie waren niet echt enthousiast en zeer ongeĆÆnteresseerd. De vraag "hoe was uw verblijf?" bij het uitchecken werd niet eens gesteld....

Datum van verblijf: juni 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • HygiĆ«ne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank Ireneder
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
NH Brussels Airport NH Brussels Airport, Gastenservice/Front Office van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2022

Beste Mevrouw Irene,
Allereerst wens ik u hartelijk te bedanken voor het delen van uw ervaring bij NH Brussels Airport.
Het spijt me te lezen dat wij op verschillende vlakken tekort zijn geschoten en niet volleidg aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Ik kan u verzekeren dat dit op geen enkele manier de service weergeeft die wij gewend zijn te bieden als 4 sterren hotel. Wij streven naar een uitstekende klantenservice en uw mening is hierbij dan ook van uiterst groot belang.
Het spijt ons dan ook oprecht voor het negatieve beeld dat bij u is overgekomen. Wij willen u graag de gelegenheid geven te laten zien dat wij nog steeds in staat zijn u het niveau van service te bieden dat u verkiest. Ik hoop dat u er daarom in de toekomst opnieuw voor kiest bij ons te verblijven zodat ik uw verblijf persoonlijk kan verzorgen.
Feedback van onze gasten is altijd belangrijk voor ons om onze service te verbeteren naar de toekomst toe, daarom nogmaals dank om de tijd te nemen ons te voorzien van uw feedback.
Met vriendelijke groeten,
Sara Knockaert
Shiftleader

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 juni 2022

Zeer fijn en professioneel hotel om de nacht te verblijven voordat je gaat vliegen. Mooie moderne kamer en badkamer. Service is uitstekend. Shuttle naar het vliegveld is gratis en als het nodig is kunnen ze je ticket uitprinten. Ik moest vroeg weg en ook daar was aan gedacht. Klein ontbijt bij de receptie, heel fijn.

Datum van verblijf: juni 2022
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • HygiĆ«ne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank patriciavvelthuizen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
NH Brussels Airport NH Brussels Airport, Gastenservice/Front Office van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2022

Beste mevrouw Velthuizen,
Allereerst wens ik u te bedanken uw ervaring bij NH Brussels Airport te delen via de gastentevredenheidsenquĆŖte.
Uw mening voor ons van uiterst groot belang. Het doet ons dan ook plezier te lezen dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. De gastentevredenheid staat bij ons centraal, en doen dan ook ons uiterste best om al onze gasten telkens een onvergetelijke ervaring te bezorgen.
Ik hoop u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf in ƩƩn van onze NH Hotel Group accommodaties.
Met vriendelijke groeten,
Sara Knockaert
Shiftleader

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken