Daan v

Prima verblijf

4,0 van 5 bollen10 aug 2022 beoordeeld
Favoriet van het hotel
We hebben het geboekt voor een weekend. We hebben een heerlijk verblijf gehad.
We hadden de fietsen mee. Vanuit het hotel moet je even weten hoe je moet fietsen, maar de stad is prima te bereiken. Het beste is langs de noordkant van het NAVO gebouw te fietsen. Dat is een stuk rustiger dan de zuidkant.
De bedden waren prima. De kamers zijn niet groot maar verder prima. Het ontbijt is ook goed. Niet super de luxe, maar verder prima wat je voor die prijs kunt verwachten.
Het parkeren kost 12 euro per dag (overnachting).
Let op: Als je de milieuzone niet in mag, kijk goed naar de aanrijroute! TomTom stuurt je eerst door de milieuzone en daarna er gelijk weer uit.
Datum van verblijf: augustus 2022
3,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • HolidayInn.com
  • Agoda.com
2.0 km van ibis Brussels Airport Hotel
Meer hotels in Diegem bekijken
Beoordeeld op 5 juni 2021

ik vind de rode Ibis geen meerwaarde. Zeker in deze tijden niet: geen restaurant, geen bar. Maar je betaalt wel meer. Voor de kamers net hetzelfde: je betaalt meer maar ik vind de Budget zelfs beter. Zonde.

Datum van verblijf: mei 2021
Karim Karaké, Directeur général van ibis Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2021

Beste Klant,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in IBIS BRUSSELS AIRPORT erg op prijs.
Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team
Uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen
Met vriendelijke groeten,

De receptie

Beoordeeld op 31 december 2020

De kamer werd geboekt voor een overnachting in het nieuwe Ibis Budget-hotel.
De check-in vond plaats in dit hotel.
Daarna werd ik doorverwezen naar het oudere Ibis-hotel nét naast de deur: oude en droevige kamers.
Dit is de eerste keer dat ik bij Accor gelogeerd word in een ander hotel dan datgene dat ik geboekt had. Wat een teleurstelling...
Ik ben steeds een onvoorwaardelijke klant van Accor geweest: een hotel reserveren was altijd via hun app. Dit is verleden tijd voor mij na een aantal teleurstellingen bij deze groep.

Datum van verblijf: december 2020
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 september 2020

Datum van verblijf: september 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Susanne van de Vinne, General Manager van ibis Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2020

Beoordeeld op 28 december 2019

Dit is de 2de keer dat wij er overnachten. Brussel centrum en het vliegveld zijn makkelijk te bereiken. De bediening is vlot en correct het inchecken verloopt snel. Wij hebben overnacht van
24 op 25 december en wat ons een beetje tegenviel is het ontbijt op 1ste kerstdag. Hadden toch iets meer verwacht. Niets extra's en ons eitje moesten we zelf koken. Dit viel een beetje tegen. Ook de broodjes voelden uitgedroogd aan. Dit is niet wat wij de 1ste keer voorgeschoteld kregen. Jammer!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 6 november 2019

Helemaal ok, en de bus is een zeer goede oplossing je bent in geen tijd in de luchthaven, en dat is in de overnachting inbegrepen. Bij vroege vluchten overnachten wij steeds daar, geen stres geen file in de ochtend. Ontspannen vertrekken na een lekker ontbijtje.

Datum van verblijf: februari 2019