Beoordeeld op 30 december 2019 via mobiele applicatie

Op zich ok hotel met aangenaam personeel aan de bar. Echter receptioniste spreekt geen Nederlands (enkel Frans en Engels) Ik probeerde ook vanaf de luchthaven ook telefonisch contact te nemen ivm de shuttlebus maar kreeg niemand aan de lijn. Schandalig. Ik kom er nooit mee

Datum van verblijf: december 2019
Dion M, General Manager van Holiday Inn Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2019

Beste 813jann,

Hartelijk dank om bij ons gereserveerd te hebben!
Onze oprechte excuses dat onze receptie niet bereikbaar was maar dit was helaas te wijten aan een korte stroompanne, welke inmiddels verholpen is.

We hopen je toch in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

SKOJ groeten van ons allemaal en beste wensen voor 2020!

Beoordeeld op 11 november 2019

Hotel aan de buitenkant minder maar binnen ziet alles er OK uit mooie kamer met bad gehad dus zover OK dan de shuttle service na vliegveld in de morgen goed maar terug in de middag rijd er geen shuttle jammer dat wordt niet verteld bij boeken dus taxi

Datum van verblijf: november 2019
Dion M, General Manager van Holiday Inn Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2019

Beste kmhogewoning,

Hartelijk dank om bij ons verbleven te hebben!
Graag informeren we je dat op alle websites en reserveringsbevestigingen vermeld staat dat onze gratis shuttle service alleen tijdens ochtend- en avonduren rijdt.
Statistieken hebben uitgewezen dat er gedurende de daguren voor deze service bijna geen vraag is door onze gasten.

We zien je graag spoedig bij ons terug!

Genera Manager

Beoordeeld op 16 september 2019 via mobiele applicatie

Na enkele verblijven bij andere hotels in de buurt van de luchthaven,nu voor het eerst gekozen voor de Holiday Inn.Daar hebben we geen spijt van gekregen.Eerst lekker gegeten in het restaurant,ik een stuk vlees mijn vriendin de asperges met zalm(was wel wat weinig voor een hoofdgerecht).
Dan wat gezwommen en in de sauna.We kozen voor de formule park & fly en hier verliep ook alles zonder problemen.Alhoewel het heel druk was in het hotel , heel goed geslapen.
We hebben voor onze volgende reis in November terug hier geboekt.

Datum van verblijf: september 2019
Dion M, General Manager van Holiday Inn Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2019

Hallo Sefke,

Op de eerste plaats dank om ons Park, Stay & Fly arrangement geboekt te hebben!
Fijn ook om te lezen dat je genoten hebt van je verblijf en ons restaurant 'Kreative Kuisine'.
We zien je heel graag terug in November, dank voor je nieuwe reservatie!

Beoordeeld op 7 september 2019

Goe voor een Overnachting voor een vroege vlucht. Positief: shuttle, parking. Restaurant: nogal prijzig. De check-in is onpersoonlijk. Bij de check-out kregen we hulp van een vriendelijke hostess. Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: september 2019
Dion M, General Manager van Holiday Inn Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Beste rob d,

Hartelijk dank om bij ons verbleven te hebben!
Wist je dat onze automatische check-in & check-out speciaal ontwikkeld is om onze gasten van maximale efficiëntie te voorzien aangezien iedere procedure ongeveer 2 minuten in beslag neemt? Eén van onze vriendelijke hosts is altijd beschikbaar bij vragen.

We zien je graag spoedig terug bij je volgende vertrek vanaf Brussels Airport!

Beoordeeld op 6 september 2019

Opnieuw voor de formule Park Sleep and Fly gekozen. Zeer interssant als je zonder zorgen en stress op reis vertrekt. Wagen op de parking, rustige kamers, lekker ontbijt, ....Zeer goede keuken in het restaurant SKOY , ook ideaal om ‘s avonds te dineren.

Datum van verblijf: augustus 2019
Dion M, General Manager van Holiday Inn Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Hallo GeertWaregem,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze fijne beoordeling!
We zien je graag weer spoedig terug bij je volgende vertrek vanaf Brussels Airport!