Beoordeeld op 5 juli 2020

Zeer modern hotel, leuke kamers. Ondanks corona goed ontbijt buffet. Een aanrader? Vriendelijk personeel. Centraal gelegen, voor uitstappen. Er is ook de mogelijkheid om een spa ervaring in het hotel.

Datum van verblijf: juli 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2020

Beste Dennis,

Wij bedanken u voor het achterlaten van deze positieve reactie. Het doet ons veel plezier om te horen dat jullie zeer tevreden zijn over ons hotel en het ontbijtbuffet ondanks de corona.

Wij kijken er alvast naar uit om u opnieuw te mogen ontvangen!

Een fijne dag nog verder,

Team carbon

Beoordeeld op 27 juni 2020 via mobiele applicatie

We hadden een heel ruime ,mooie kamer.Perfect onderhouden .
Ondanks de corona toestanden is het personeel er toch in geslaagd ons 100% op gemak te stellen . Het volledige personeelsteam is super vriendelijk en zeer behulpzaam. De mevrouw die aan de receptie zat , Astrid, verdient een extra pluim. Zij heeft ons echt in de watten gelegd.In hun restaurant "gusto" hebben we 2 avonden genoten van een super lekker 3-gangen menu. We werden daar op een heel correcte en sympathieke manier bedient door Ali.
Kort samengevat: alle fietsers deze zomer richting Genk in hotel Carbon!!!!
Prachtige omgeving om te fietsen en s'avonds op gemak genieten in luxe

Datum van verblijf: juni 2020

Beste Annie,

Heel erg bedankt voor het schrijven van deze prachtige feedback :-) Het doet ons ontzettend veel plezier om onze gasten met een tevreden en warm gevoel naar huis te zien gaan.
We vinden het bovendien super om te horen dat jullie zo tevreden waren van het restaurant en wat fijn dat Astrid jullie zo in de watten gelegd heeft! Wij trachten er dan ook altijd naar de gasten zo goed mogelijk te verwennen en in de watten te leggen.

We kijken er alvast naar uit om jullie ooit nogmaals te mogen verwelkomen hier.
Heel graag tot een volgende keer!

Warme groet,

Beoordeeld op 2 maart 2020 via mobiele applicatie

Wij hebben 1 nacht doorgebracht in jullie hotel.
Qua service en vriendelijkheid zijn we erg tevreden.
De klachten die wij hebben ervaren hebben wij reeds doorgegeven bij de dames van de receptie.
Wat direct opgelost kon worden is direct opgelost en wat niet gelijk opgelost kon worden wordt hopelijk zsm opgelost voor de volgende gast!
Drankje drinken in de bar was gezellig.
Ontbijt was heerlijk en lekker geslapen in het grote bed!
En personeel zeer vriendelijk.

Datum van verblijf: februari 2020
Different H, Front Office Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020

Beste,

Wij bedanken u voor u feedback en zijn tevreden dat u lovend bent over onze service en de vriendelijkheid van het personeel. Ook willen wij u bedanken om ons ervan op de hoogte te stellen van de klachten die u ervaren heeft tijdens u verblijf. indien u nog feedback heeft aarzel dan zeker niet om dit aan ons door te geven.

Wij kijken er alvast naar uit om u opnieuw te ontvangen in ons hotel.

met vriendelijke groet,

Team Carbon

Zoals u in eerdere reviews kan teruglezen is dit zeker en vast niet onze standaard norm en zullen we dit opnemen met de desbetreffende collega's om te kijken wat er op dat moment precies misgelopen is.
We willen u alleszins bedanken om ons hiervan op de hoogte te stellen.
Indien er nog puntjes zijn of feedback die jullie graag willen doorgeven aarzel dan zeker niet om ons te contacteren

Beoordeeld op 2 maart 2020 via mobiele applicatie

Sense en Resto Gusto waren top.
Heerlijke massage ook.
Vlakbij mine c en atelier pieter stockmans bezocht.
Aanraders.
Ontbijtbuffet rijkelijk gevuld.
In Gusto deskundig wijngebied gevolgd.
Comfort en totaalinrichting na tien jaar nog steeds eigentijds.

Datum van verblijf: maart 2020

Beste Eric,

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze positieve feedback. Het doet ons veel plezier dat jullie tevreden zijn over het uitgebreide ontbijtbuffet en onze comfortabele, toch eigentijdse inrichting.

Nogmaals bedankt voor het achterlaten van deze review en wij kijken er naar uit om u nogmaals te mogen ontvangen in ons hotel en onze wellness.

Een fijne dag nog verder.

Beoordeeld op 2 maart 2020 via mobiele applicatie

Modern hotel. Goede kamer, rustig en ruim. Ruime keuze aan ontbijt. Restaurant Gusto was top en vooral de wijnen. Personeel vriendelijk. Nadeel dat je de parking moet betalen.
Voordeel het is gelegen in het centrum.

Datum van verblijf: maart 2020

Beste,

Wij bedanken u voor het achterlaten van deze positieve reactie. Het doet ons veel plezier om te horen dat jullie lovend zijn over ons hotel en het uitgebreid ontbijtbuffet. Helaas controleren wij de prijs van de parking niet aangezien dit niet ons eigendom is, maar van Q-Parking Genk.

Wij kijken er alvast naar uit om u opnieuw te mogen ontvangen!

Een fijne dag nog verder,

Team carbon