“Geweldige ervaring”

6 dagen geleden beoordeeld

Super gastvrij,
heerlijke zeevruchtenschotel gegeten.
Echt een aanrader.
Topkeuken en leuke bediening en een gezellig terras.

Datum van bezoek: juli 2021

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een onderwaardeerde zaak in het hart van Genk.
Vital en zijn personeel maken er iets van. Je wordt er echt op je wenken bediend.
Lekkere gerechten op de green-egg. Mijn topper blijft de filet pur. Je moet ver gaan zoeken om deze kwaliteit van steak te benaderen. Topzaak!!!

Datum van bezoek: juni 2021
2 weken geleden beoordeeld

Heerlijk gegeten met als grote verrassing heerlijke warme groentjes bij het eten waar ik echt blij van word bovendien werden onze hondjes ook echt enthousiast verwelkomt door de zeer vriendelijke uitbaatster. Top doe zo verder

Datum van bezoek: juli 2021
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke, no nonsense ontvangst. Op regendag, met de fiets, geproefd van Jonge mosseltjes, lekker natuur! Een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2021
9 oktober 2020 beoordeeld

Weeral lekker gegeten. Ben liefhebber van vis en kreeft, maar ook de vleesgerechten mogen er zijn. Frisse steak tartaar, wildsuggestie was ook super, en ook voor kinderen zeer toegankelijk.
Wekelijks rendez-vous voor ons! Doe zo verder!

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die De Deen bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

Genk, Limburg Province

In De Deen geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.