“No nonsense”
Beoordeling van De Deen

De Deen
Geclassificeerd als nr. 19 van 170 Restaurants in Genk
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke, no nonsense ontvangst. Op regendag, met de fiets, geproefd van Jonge mosseltjes, lekker natuur! Een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2021

9 oktober 2020 beoordeeld

Weeral lekker gegeten. Ben liefhebber van vis en kreeft, maar ook de vleesgerechten mogen er zijn. Frisse steak tartaar, wildsuggestie was ook super, en ook voor kinderen zeer toegankelijk.
Wekelijks rendez-vous voor ons! Doe zo verder!

Datum van bezoek: oktober 2020
4 september 2020 beoordeeld

Hartelijk ontvangen bij binnenkomst door de vriendelijke uitbaatster. We hadden mosselen besteld. Vooraf kregen we zomaar een klein mini soepje. Heel lekker.De sfeer was heel gemoedelijk en de uitbaatster en een hele aardige jongeman namen de tijd om tussen door eens te vragen of we nog wensen hadden. De heerlijke huiswijn is een echte aanrader. We hebben ons er thuis gevoeld en zullen dit restaurant zeker aanbevelen. Prijs en kwaliteit verhouding is zeer goed. Was een top avond.

Datum van bezoek: september 2020
26 augustus 2020 beoordeeld

We hadden een tafeltje voor 2 gereserveerd. Eten was in orde.
Maar die arrogantie en onbeleefdheid van die blonde serveerster (uitbaatster?) niet normaal
Ik kreeg op een gegeven moment telefoon van mijn vader die nogal hardhorig is, waarbij ik aan de telefoon iets harder moest spreken.
Kwam ze naar mij toe dat een tafel van 15 man gereclameerd hadden dat ik TE LUID WAS. Ten eerste die bubbel van 5 klopte volgens mij ook al niet (want er zaten geen kinderen bij) en ten tweede die tafel maakte denkelijk toch meer lawaai dan ik. Gezamenlijke schaterlach en kortom veel lawaai.
Maar ja dat was ook een grote tafel, lees brengt meer geld in het laatje.
Neen zolang die DAME daar nog rondloopt zien ze mij daar ook nooit meer. Controle over die bubbel van 5 mogen ze ook gerust krijgen!

Datum van bezoek: augustus 2020
22 juli 2020 beoordeeld

Is echt een aanrader. Ga er regelmatig eten en steeds met andere gasten die zeer tevreden zijn. Vriendelijk onthaal en bediening. Ik merk op dat het een Belgisch en geen Nederlands restaurant is. De keuken is super.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die De Deen bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

Genk, Limburg Province

In De Deen geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.