“Attent personeel”
Beoordeling van De Deen

De Deen
Geclassificeerd als nr. 25 van 169 Restaurants in Genk
3 januari 2020 beoordeeld

30-12 gegeten; zag er prima uit qua hoeveelheid, maar het vlees was al een beetje teveel afgekoeld.
Doorgegven en teruggenomen en daarna was het heerlijk.
Na afloop werd excuses voor het ongemak aangeboden en een kopje koffie.
daarom zeg ik ; het is heel goed vertoeven hier.
dankjewel.

27 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangen. Lekker eten, rekening gehouden met de gevraagde aanpassingen, ongeacht de drukte. En bovenal, supervriendelijke bediening.

25 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kom geregeld hier iets eten en een glaasje drinken: altijd lekker, goede suggesties, aanpassingen zijn nooit moeilijk, fijne sfeer, netjes en heel vriendelijke bediening! In de zomer een super fijn terras.
Dikke aanrader als je lekker wil eten in Genk centrum! Gevestigde waarde.

Datum van bezoek: oktober 2019
20 december 2019 beoordeeld

De zaak is groter dan men op heet eerste zicht van buitenaf vaststelt. Omdat het al laat op de middag was, bestelde ik de aangekondigde dagsoep aan 12 € (nogal duur voor een soep). Het onthaal was vriendelijk, maar ik kreeg wel een andere soep (bloemkoolsoep) dan deze die werd vermeld. Dit misverstand werd.zonder omhaal rechtgezet en een grote kom werd me aangeboden. Dit was wel een volledige maaltijd.

Datum van bezoek: november 2019
18 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartelijke ontvangst door de patroon gehad
Eten was subliem en ruim voldoende
De moeite om zeker s terug te gaan
Prijs- kwaliteit top
Leuke locatie in centrum van Genk

Reizigers die De Deen bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

Genk, Limburg Province

In De Deen geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.