“Late lunch, maar OK.”
Beoordeling van De Deen

De Deen
Geclassificeerd als nr. 25 van 169 Restaurants in Genk
20 december 2019 beoordeeld

De zaak is groter dan men op heet eerste zicht van buitenaf vaststelt. Omdat het al laat op de middag was, bestelde ik de aangekondigde dagsoep aan 12 € (nogal duur voor een soep). Het onthaal was vriendelijk, maar ik kreeg wel een andere soep (bloemkoolsoep) dan deze die werd vermeld. Dit misverstand werd.zonder omhaal rechtgezet en een grote kom werd me aangeboden. Dit was wel een volledige maaltijd.

Datum van bezoek: november 2019

18 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartelijke ontvangst door de patroon gehad
Eten was subliem en ruim voldoende
De moeite om zeker s terug te gaan
Prijs- kwaliteit top
Leuke locatie in centrum van Genk

Datum van bezoek: december 2019
10 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten ! Winterbouillon en hazerug echt lekker ! Een sublieme groentemengeling als extra er bij ! Echt een aanrader om een winteravond door te brengen .
Wildseizoen ..... genieten met een grote G !
Moeilijk om in Genk op dinsdag een gelegenheid te vinden om te eten als je een hond bij hebt !

Datum van bezoek: december 2019
6 november 2019 beoordeeld

Sfeer OK. Vriendelijke bediening. Aanvaardbare tarieven. Vleesmix besteld. Enorme portie. Voor mij mag het vlees minder " gerookt " smaken. Fris slaatje erbij. Lekker (huis) wijntje. Best wel OK

Datum van bezoek: november 2019
22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al 3 jaar geleden dat we nog bij Vital en zijn team gedineerd hadden, en dat was echt te lang geleden. Dat bewees de kok met een sublieme mixed grill uit de green egg. Ook specifieke dieetwensen vormden geen probleem. Super gegeten in een gezellig kader!

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die De Deen bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

Genk, Limburg Province

In De Deen geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.