“Gezelligheid troef”
Beoordeling van Dis & Dat

Dis & Dat
Geclassificeerd als nr. 23 van 169 Restaurants in Genk
Beschrijving: Bij DIS & DAT is het net zoals in je eigen eetkamer. Kies uit een oerdegelijke kaart met vaste waarden en verrassingen. Een feestje, een vergadering, lunchen of gewoon een lekker drankje... Zet je bij ons aan tafel en we serveren je gerechten met liefde gemaakt en onze glimlach krijg je er gratis bovenop. Je zal het vlug zien: bij ons is het steeds 'dis en dat'!
14 oktober 2019 beoordeeld

Voor mijn wekelijkse cappuccino en het lezen van de krant,neem ik plaats in het gezellige salon. Top

Datum van bezoek: oktober 2019
NadiaH1488, Eigenaar van Dis & Dat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2019

Bedankt Marc
Fijn dit te horen!

3 oktober 2019 beoordeeld

Hier is het steeds gezellig ontbijten, lunchen of gewoon iets drinken. Vriendelijk personeel en lekker eten. We komen hier telkens weer terug.

Datum van bezoek: oktober 2019

Bedankt voor je positieve reactie! We blijven ons best doen! Fijn je te mogen ontvangen

17 augustus 2019 beoordeeld

Een zaak met een eigen identiteit, heerlijk ontbijt, super lekkere hamburgers, koffie's, vriendelijke bediening en correct van prijs.

Datum van bezoek: augustus 2019

Bedankt Joris
Zulke reacties nemen we er graag bij :)
Tevreden klanten, daar doen we het voor

14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een heel gezellige zaak om iets te gaan drinken of eten. Het personeel is altijd heel vriendelijk! Dus zeker een aanrader!!

Datum van bezoek: april 2019
NadiaH1488, Eigenaar van Dis & Dat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2019

Bedankt voor je leuke recensie! We blijven eraan werken jullie bezoek aan ons zo aangenaam en lekker mogelijk te maken! Grtjs

25 maart 2019 beoordeeld

Prijs kwaliteit dik in orde! Lekker gevarieerd ontbijt met verse producten. De no waste mentaliteit vind ik ook een pluspunt. Dus als je fruit wil bij je ontbijt, best even op voorhand serveren. Een gezellige zaak om zitten met een goede service!

Datum van bezoek: oktober 2018
NadiaH1488, Eigenaar van Dis & Dat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2019

Fijn dit te horen! Bedankt voor je recensie.

Reizigers die Dis & Dat bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Dis & Dat geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.