“Lekker was het”

HutMoment
Geclassificeerd als nr. 30 van 169 Restaurants in Genk
Keukens: Belgisch
20 februari 2020 beoordeeld

lekker was het maar dat ik 2 euro extra moet betalen voor een beetje meer ajuin op een kinder mosselen vind ik niet correct he

Datum van bezoek: februari 2020

18 november 2019 beoordeeld

De genomen maaltijd overtrof mijn verwachtingen. Eerst een hapje van het huis, om dan mijn bestelde steak te krijgen.Heerlijk. De bediening was vriendelijk en correct.

Datum van bezoek: november 2019
3 juni 2019 beoordeeld

Een week geleden zijn wij met 9 personen gaan eten in deze restaurant
De ontvangst was goed
De menukaart was gevarieerd zodat iedereen kan zijn goesting vinden
De presentatie van de bord was goed en de porties lekker en groot
Eens terug gaan? ja zeker

Datum van bezoek: mei 2019
3 juni 2019 beoordeeld

Een week geleden waren wij gaan eten met 9personen,goed ontvangen bij het binnen komen
De menukaart is gevarieerd en compleet zodat iedereen zijn goesting vind
We hadden de vlees en ook de vis mix genomen
De porties zijn groot en mooi gepresenteerd,
Echt een aanrader
eens terug gaan?ja zeker

Datum van bezoek: mei 2019
28 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten op gezellige locatie; genoeg keuze en voor ieder wat wils. Vond persoonlijk de saus van het huis iets minder maar al bij al goed gegeten voor een eerlijke prijs.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die HutMoment bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

Genk, Limburg Province
Zonhoven, Limburg Province

In HutMoment geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.