“Wat is hier aan de hand?”
Beoordeling van Restaurant Corneille

Restaurant Corneille
Geclassificeerd als nr. 28 van 169 Restaurants in Genk
Beschrijving: De werken van deze Nederlandse schilder, tevens stichter van de bekende Cobra-beweging, typeren vooral kleurencontrasten, vormen en emoties. Kenmerken die tevens in de moderne keuken steeds meer aan belang winnen. De keuken-brigade, onder leiding van Jeffry van der Kwaak gaat tot het uiterste om seizoensgebonden producten en eigentijdse creaties uit de verfijnde Belgische en Franse keuken op tafel te brengen. Dagelijks serveert hij u met zijn brigade een wisselend 2-, 3- of 4-gangenmenu, gastronomisch arrangementen, het zondagmenu en de culinaire zondagen.
16 september 2020 beoordeeld

Teleurstelling van begin tot einde. Amuses veel te groot en absoluut niet verfijnd, een grote kroket en klomp paté. Te vettig om puur te eten. Voorgerecht voor ons aangepast ( dank u), hoofdgerecht veel te veel en veel te zwaar, te droog en klomp polenta. Lang moeten wachten dus kregen we extra wijn en nog wat wijn en nog wat wijn om te verzachten. Gewoon simpel dessert. Geen koffie genomen want we wilden weg. Slechte akoestiek zodat je geen gezellig gesprek kan voeren. Personeel loopt gestressed heen en weer, foute bediening, lopen in en uit keuken zonder doel. De positieve beoordeling van G M dateert waarschijnlijk van vorige kok, vorige jaren? Wel enkele vriendelijke personeelsleden en lekkere aangepaste wijnen. Dit restaurant is geen aanrader. Jammer want vroeger was het hier fijn dineren.

11 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was niet slecht maar, zeker geen 13,5/20 gault milaut score waardig. Niet verfijnd, foto's op website en ook hier echt niet representatief. Gigantische porties, ook andere gasten van het restaurant kregen maaltijd niet op. Daarnaast hadden we ook pech met onze maitre. We hebben zelf moeten vragen wat ons menu en arrangement was, hij stelde verkeerde aperitief van het huis voor (likeur met tonic ipv cava, hij gaf zijn fout toe terwijl hij inschonk maar vroeg niet of het oke was), daarnaast was de rekening ook fout in hun nadeel, toen we dit zelf aangaven kwam er ook geen excuses of dankje wel. Maitre gedroeg zich erg nonchalant en niet echt gepast voor een klasse restaurant. Andere obers wel goed en vriendelijk! Al bij al in orde, maar meer verwacht in die setting en score.

7 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dankjewel aan het keuken- en zaalpersoneel voor de heerlijke avond! Het menu was heel lekker en het bijhorende wijnarrangement maakte het helemaal af. Een speciale vermelding voor het zaalpersoneel dat ondanks de belemmeringen van het mondmasker ‘met de glimlach’ en de immer Limburgse vriendelijkheid een perfecte bediening verzorgde.
Een echte aanrader wat ons betreft!

6 september 2020 beoordeeld

Ons etentje was een ramp. Dit is de derde keer dat we in Corneille dineren. Voorheen altijd erg lekker en in orde ... wat is er zo mis gegaan?
We hebben meer dan een uur gewacht op de vis. Personeel is de ganse avond geen enkele keer spontaan langs gekomen om water of brood aan te vullen. Toen mijn schoonbroer een haar vond in zijn eten, werd er met de ogen gerold en geen excuses aangeboden. Vleesgerecht (lam) en dessert waren echt niet lekker. Dessert was diepvries taartje met bol ijs. Dit is echt niet op niveau!

Datum van bezoek: augustus 2020
12 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt verschrikkelijk. Recensies waren goed. 1e avond redelijk maar doorsnee. 2e avond bijna 1,5 uur zitten wachten op hoofdgerecht. Toen weggegaan. Was warm. Maar zo lang wachten laat je zin in eten verdwijnen. Was de 1e keer in ons leven dat we voor het hoofdgerecht zijn weg gegaan. Doe jullie voordeel er mee.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Restaurant Corneille bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Restaurant Corneille geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.