“Goéd ”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
12 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed , zonder veel franjes. Eten ok en bediening verloopt heel vlot, half Italiaans half Vlaams. Gezellig.

Datum van bezoek: februari 2020

20 januari 2020 beoordeeld

Op aanraden van één van onze loopvrienden daar een tafeltje geboekt....
Bij aankomst een vol huis maar konden door onze boeking toch terecht, nu hadden zitplaats aan een pyloon maar op vraag mochten we ons verzetten...
Nadat onze bestelling werd opgenomen duurde dit toch heel lang, klaarblijkelijk was men deze door te geven en hiervoor kregen we een glaasje wijn als compensatie ...daar kan ik mee leven :-)
Maar al bij al topadresje en zeer goed gegeten !!!

Datum van bezoek: januari 2020
10 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker eten! Heb hier nooit iets slecht gegeten. Hier kan je ook terecht voor glutenvrije en lactosevrije opties. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2019
16 oktober 2019 beoordeeld

Kwaliteit gaat achteruit, bediening nors, vroeger een vaste waarde voor ons, helaas voorbij! Gelukkig zijn er andere alternatieven

Datum van bezoek: september 2019
26 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Stond al lang op ons verlanglijstje, maar jammer genoeg geen echte uitschieter. Super bediening, het eten was matig, niet slecht hoor maar ook niet echt wauw. Heb al betere osso bucco gegeten. Krijgt sowieso nog een tweede kans. Leuk is dat je er nog halve flesjes wijn kan bestellen.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Ristorante Dante bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Ristorante Dante geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.