“Fantastisch diner”

Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
12 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoge verwachtingen volledig ingelost! De verschillende amuses en kleine dessertjes bij de koffie waren een geweldige plus bij het al overheerlijke viergangendiner. Zeer correcte, vriendelijke bediening en mooi kader.

Datum van bezoek: september 2020

3 augustus 2020 beoordeeld

Als vegetariër is dit echt 1 van mijn favoriete restaurants geworden. Op 17 juli begonnen we aan ons culinair weekend (arrangement met La Source) met een etentje in De Kristalijn. Het was deze keer geleden van februari, net voor de sluiting wegens COVID.
Wel... de chef heeft de sluiting duidelijk benut om culinair te groeien. Wat een heerlijke smaakervaring! Mijn man koos het 5-gangen Kristalijn menu (met als 5de gang de vegetarische optie van girolles met roerei - zoals steeds met de excellente service ook geen enkel probleem), ik het voor 5-gangen vegetarisch menu. We hebben genoten vanaf de hapjes tot aan de kazen, die nu de nadruk legt op lokale kazen. Topkeuze!

Het is altijd lekker bij De Kristalijn, maar dit moet toch wel de beste maaltijd geweest zijn die we al hebben mogen genieten bij hen (van de +/- 10 etentjes). We hebben onze complimenten aan de chef overgedragen. De bediening is ook zoals steeds top, natuurlijk. Zo'n vriendelijke, warme mensen, incl. het keukenteam! Wij blijven terugkomen! Koen en team: proficiat dat jullie de lat steeds hoger te durven leggen! Wij kijken alweer uit naar ons volgend etentje! Tot snel!

24 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In coronatijden dit restaurant gekozen. Alle voorschriften worddn gevolgd en de afstand tussen de tafels is leer dan voldoende. De menu en wijnkaart kan je met een QR-code bekijken. De bediening is vlot en erg hartelijk. Het interieur is modern en erg ruim. We kozen voor het marktmenu (lunchmenu) met aangepaste wijnen. Van start tot finish kon elk gerecht bekoren. Zeker een aanrader en zijn ster waard.

21 juli 2020 beoordeeld

We zijn hier al een 5 tal keer komen eten en dit was de beste keer. De smaken waren op punt. Ook de aangepaste wijnen bekoorden. Het aperitief was zeer geslaagd. Kortom , een leuke ervaring. Ook de prijs viel mee in vergelijking met recente bezoeken aan andere restaurants met een Michelin ster.

11 juli 2020 beoordeeld

Bij de Kristalijn ga je voor de totaalbeleving! Alles start met een prachtige omgeving! Zeer mooi gebouw in het groen! Ontvangst is perfect net als de bediening. Een goed geoliede machine. Bediening is vlot maar ook niet té vlot! Genieten staat hier centraal en je krijgt zeker de tijd om te genieten van het menu. De gerechten op zich zijn top en worden vergezeld van heerlijke, passende wijnen! Bedankt voor de prachtige avond!

Reizigers die De Kristalijn bekeken, bekeken ook

In De Kristalijn geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.