“Een aanrader in Genk!”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hartelijke ontvangst. Super lekker eten en heerlijke Italiaanse wijntjes. Met onze glutenintolerantie werd heel goed rekening gehouden: verschillende gerechten werden aangepast.

2 weken geleden beoordeeld

Geslaagde nieuwe interieur minder tafels , stijl vol , hogere Niveau , verfijnde originele zuiderse smaken .

Datum van bezoek: juli 2021
3 weken geleden beoordeeld

We zijn al jaren fan van Peppe en zijn hele team maar vandaag was het puur genieten op een hoger niveau dan ooit! We kiezen meestal voor de lunchmenu met lekkere aangepaste wijnen. Van amuse tot het dessert was het top! Elk gerecht werd aan tafel afgewerkt met de nodige uitleg. De bediening was , zoals altijd, supervriendelijk! Er staan minder tafels , dus meer ruimte en minder lawaai. Dit komt de sfeer nog meer ten goede. Wij keren gauw tevreden terug!

Datum van bezoek: juli 2021
3 weken geleden beoordeeld

Bij mijn eerste beoordeling van dit restaurant noemde ik het eten goddelijk en ik zou echt niet weten hoe ik het anders moet noemen. Het was zo mooi om te zien hoe iedereen er van genoot dat het restaurant weer open was: Pepe en Gaspare, het bediende personeel en de gasten. Eten in dit restaurant blijft een onvergetelijke ervaring. We hadden gekozen voor de biefstuk en nog nooit heb ik zo'n verrukkelijke biefstuk gegeten. Eigenlijk het enige minpuntje van dit restaurant is de akoestiek, je kunt zelfs je tafelgenoot nauwelijks verstaan.

3 weken geleden beoordeeld

Eindelijk na vele lekkere verhalen gehoord te hebben van onze vrienden zijn we zelf hier geweest.
Het was fantastisch, heel lekker gegeten in een heel gezellige losse sfeer!
De bediening is top en heel vriendelijk!
Ook leuk om Peppe te ontmoeten!!
We komen zeker terug!!!!

Reizigers die Ristorante La Botte bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Ristorante La Botte geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.