“Italiaanse beleving!! ”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
3 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte beleving.... Mooie gezellige zaak. We zijn voor het menu gegaan met bijpassende wijnen. Mooi opgebouwd met heerlijke en eerlijke smaakvolle producten. Italië op z’n best. De bediening was top. Trots op hun vak! Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: oktober 2020

1 oktober 2020 beoordeeld

Ontvangst goed in deze moeilijke periode, corona proof.
Lunch menu, aangenaam verrast lekker.
Bediening was okay ondanks de drukte.
Gaan zeker nog eens terug komen voor een uitgebreide menu.

21 september 2020 beoordeeld

Ontvangst: zeer goed. Personeel: vriendelijk. Pepe kwam even aan tafel voor een praatje en wij konden dit waarderen.
Het eten was overheerlijk. De wijnen waren aangepast en goed.
Het enige minpuntje: het restaurant is nogal luidruchtig.

Datum van bezoek: september 2020
Roam62798534450, Marketing van Ristorante La Botte, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2020

Dag Zwabbertje,

Grazie mille voor de mooie review! Heel erg leuk om te lezen dat de gerechten & de wijnen in de smaak vielen.

21 september 2020 beoordeeld

Afgelopen zondag heerlijk gaan lunchen in La Botte! De bediening was zeer vriendelijk en ook het eten was heel lekker! Het was telkens stil aan tafel wanneer de borden geserveerd werden en dat zegt genoeg! Qua prijs/kwaliteit voor het eten zit dit helemaal goed!

Alleen jammer dat we geen drankenkaart kregen. De verrassing was groot toen we de rekening kregen en bleek dat een Gin Tonic van het huis op €15 kwam en een glaasje rode huiswijn op €20. Daardoor kwam onze rekening toch wel heel wat hoger uit dan we ingeschat hadden.

Dag Jeva,

We hebben je review goed ontvangen en zijn blij om te lezen dat de lunch in de smaak viel!
Door COVID kunnen we inderdaad onze bestaande drankenkaart niet gebruiken. We bekijken hoe we dit in de toekomst beter kunnen communiceren!

11 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden het lunchmenu gekozen. De bediening was vlot, soms iets te. De wijn werd in hetzelfde glas geserveerd terwijl deze nog niet leeg was. De keuken mocht iets verfijnder zijn voor ons. Het dessert sloeg in als een bom, deze was zwaar.
Peppe nam wel de tijd om langs te komen aan tafel en een foto te nemen, wat wel leuk was.

Dag Chat90,

We hebben je review goed ontvangen en nemen je opmerkingen ter harte.
Samen met ons team kijken we hoe we in de toekomst de puntjes beter op de 'i' kunnen zetten.

Reizigers die Ristorante La Botte bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Ristorante La Botte geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.