“Toch teleurgesteld”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn in April voor de eerste keer gaan eten bij La Botte. We hadden toch wel een hoge verwachting en in eerste instantie waren we ook heel tevreden . Bij aankomst werd ons gemeld door de gastvrouw dat onze tafel nog niet vrij was en dat we op het terras een aperitief konden nuttigen en ondertussen konden we de kaart bekijken. Ik lust graag vis maar bij alle vis zat venkel en aangezien ik dat absoluut niet lust was dat geen optie. Toen kwam de gastvrouw en zei me dat dat geen enkel probleem was om hem zonder venkel te maken omdat alles vers word gemaakt. Ik helemaal blij dat ik toch vis kon eten .. Dan mochten we naar onze tafel en kwam gaspare vragen welke wijn we graag wilden en ik was toch wel verbaasd over zoveel kennis , hij lwam met de perfecte wijn , met onze smaak . Dan kwam ons voorgerecht en het was zeer lekker. Ook de service was zeer goed . Bij het hoofdgerecht kwam echter de teleurstelling.. ze deden mijn stoomzakje open en toen ik begon te eten proefde ik overduidelijk de overheersende smaak van venkel . Even gemeld aan een ober en toen kwam pepe zelf om te vragen wat er was .. ik vertelde hem dat me was gezegd dat ik vis zonder venkel kon krijgen omdat ik absoluut geen anijssmaak wil in mijn eten en er toch anijssmaak in zat. Hij zei me dat er geen venkel in zat maar steranijs.. ik zei dus iets anders met anijs word toegevoegd terwijl ik net dat niet lust . Hij keek me aan en zei ik hoop dat voor de rest alles in orde is en draaide zich om. Ik was verbouwereerd omdat ik toch wel had verwacht dat ze mijn gerecht van bijna 50 euro opnieuw gingen maken zonder iets met anijssmaak. Na het eten vroeg de ober hoe het eten was en melde ik dat het toch tegenviel . Hij zei dat had je zeker moeten melden waarop ik zei dat heb ik gedaan maar dat was de reactie.. de man vond dat niet normaal . Toen we betaald hadden en naar buiten liepen kwam pepe zich excuseren, maar daar heb je weinig aan he .. ons voornemen om er vaker te gaan is dus ook geworden dat we er niet meer gaan !

Datum van bezoek: april 2019

4 weken geleden beoordeeld

Wij rijden een uur en dertig minuten om bij Peppe en Gaspare te komen. Zeer lekker en fantastische wijnen. De bediening is bovendien van de bovenste plank. Spijtig dat de afstand zo groot is, anders zouden we elke maand zeker een keer gaan.

Datum van bezoek: september 2019
31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog nooit meegemaakt, de chef komt persoonlijk welkom zeggen en een praatje slaan in het Italiaans! Authentieke Siciliaanse gemoedelijkheid en een ultra-verfijnde keuken. Wat een belevenis... Bravo Peppe e squadra! Torniamo, certo! A presto!

Datum van bezoek: augustus 2019
27 augustus 2019 beoordeeld

Typisch Italiaans restaurant, drukke maar gezellige bedoening, personeel dat hard werkt maar telkens met de glimlach en nooit verlegen zit om uitleg of hulp te bieden.Ook aandacht aan details is hier belangrijk, vrouwen krijgen een bankje om de handtas op te zetten, zodat deze niet vuil wordt op de grond, chef Peppe zelf die je welkom komt heten aan tafel, Gaspare die graag eens een grapje uithaalt en zeker de rest van het fijne personeel niet te vergeten.
Wij komen elk jaar minstens 1 keer naar Genk, speciaal om te komen eten bij Peppe in La Botte en de vrienden die we meenemen willen steevast elk jaar opnieuw terug meegaan.

Datum van bezoek: augustus 2019
19 augustus 2019 beoordeeld

Wij komen ongeveer jaarlijks een keertje, als we eens iets te vieren hebben. Persoonlijk vind ik het niet goedkoop maar wel zeer kwaliteitsvol en dan nemen we ook meteen 3 gangen. Nog nooit teleurgesteld geweest!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Ristorante La Botte bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Ristorante La Botte geweest? Deel je ervaringen!