TripAdvisor

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
13 september 2019 beoordeeld

Wij rijden een uur en dertig minuten om bij Peppe en Gaspare te komen. Zeer lekker en fantastische wijnen. De bediening is bovendien van de bovenste plank. Spijtig dat de afstand zo groot is, anders zouden we elke maand zeker een keer gaan.

Datum van bezoek: september 2019

31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog nooit meegemaakt, de chef komt persoonlijk welkom zeggen en een praatje slaan in het Italiaans! Authentieke Siciliaanse gemoedelijkheid en een ultra-verfijnde keuken. Wat een belevenis... Bravo Peppe e squadra! Torniamo, certo! A presto!

Datum van bezoek: augustus 2019
27 augustus 2019 beoordeeld

Typisch Italiaans restaurant, drukke maar gezellige bedoening, personeel dat hard werkt maar telkens met de glimlach en nooit verlegen zit om uitleg of hulp te bieden.Ook aandacht aan details is hier belangrijk, vrouwen krijgen een bankje om de handtas op te zetten, zodat deze niet vuil wordt op de grond, chef Peppe zelf die je welkom komt heten aan tafel, Gaspare die graag eens een grapje uithaalt en zeker de rest van het fijne personeel niet te vergeten.
Wij komen elk jaar minstens 1 keer naar Genk, speciaal om te komen eten bij Peppe in La Botte en de vrienden die we meenemen willen steevast elk jaar opnieuw terug meegaan.

Datum van bezoek: augustus 2019
19 augustus 2019 beoordeeld

Wij komen ongeveer jaarlijks een keertje, als we eens iets te vieren hebben. Persoonlijk vind ik het niet goedkoop maar wel zeer kwaliteitsvol en dan nemen we ook meteen 3 gangen. Nog nooit teleurgesteld geweest!

Datum van bezoek: juni 2019
18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Daar ons hotel in dezelfde straat lag was het van zelfsprekend dat we La Botte eens gingen aandoen! Heel familiale verwelkoming ( wat ook een italiaander typeert). Pepe kan het uitleggen op tv maar hij kan er toch wel wat van !!!! Hele mooie borden.. dit at ik nog niet in een Italiaans restaurant!! Proficiat! Heel verrassend!!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Ristorante La Botte bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Ristorante La Botte geweest? Deel je ervaringen!