“Heerlijk hartverwarmend ”

Geclassificeerd als nr. 4 van 170 Restaurants in Genk
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: De Griekse Frituur - O Geros Een familiezaak sinds 1974 De 3de generatie mee aan het roer. Gepassioneerd door lekker eten en Griekse gastvrijheid. Voel je hier thuis bij deze Grieks - Belgische familie.
16 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de beperkte maatregelen, deed deze familiezaak er alles aan om coronaproof culinaire gezelligheid te garanderen!
Voorzien van tenten, overkappingen, verwarming, extra dekentjes en een hartverwarmende glimlach word je hartelijk ontvangen voor een heerlijke Griekse maaltijd!
Met 3 generaties op pad, allemaal blij!

Datum van bezoek: mei 2021

5 mei 2021 beoordeeld

Kort geleden het Lievekesmenu afgehaald bij jullie...heb nu een gelukzalige smile die ik niet meer weg krijg...en oh, de Masticha Gin van Vallina...we gaan er verstandig mee om, maar het is niet makkelijk...Wij voelen ons na zo'n Godenmaaltijd hemels...dichter bij Hedone en eens flink met haar feesten kom je, als je dit menu bestelt ;-)

Datum van bezoek: mei 2021
10 april 2021 beoordeeld

2 frit gyros met pitabrood afgehaald, de fritten waren hard, de gyros moest je zoeken en kurkdroog, en de pitabrood was helemaal zwart verbrand en er lag ook nog een verbrande bestelbon tussen. Absoluut zijn geld niet waard. Nooit meer.

Datum van bezoek: april 2021
VNE, Eigenaar van De Griekse Frituur - O Geros, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2021

Beste Tour

Dit had absoluut niet mogen gebeuren.
Onze oprechte excuses.
Even een telefoontje en we hadden het meer dan goed gemaakt voor u!

15 december 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker friet Gyros. Ook lekkere vleesschotels. Enige minpunt, en vandaar de 4 sterren: als je 5€ aanrekent voor geen 100g feta, is dat aan de duurdere kant. Zeker voor een Grieks restaurant. De feta mag dan nog 20€ per kilo kosten( wat niet het geval is), het oogt maar povertjes. Zeker voor dat geld. Maar voor de rest niets aan te merken.

Datum van bezoek: december 2020
6 november 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Afhaal gedaan voor 4 personen. Lekkere gyros! Vriendelijke familie die samen werken in hun zaak! Veel keuze!

Datum van bezoek: november 2020

Reizigers die De Griekse Frituur - O Geros bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In De Griekse Frituur - O Geros geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.