“Afhaal gedaan voor 4 personen.”

De Griekse Frituur - O Geros
Geclassificeerd als nr. 4 van 169 Restaurants in Genk
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: De Griekse Frituur - O Geros Een familiezaak sinds 1974 De 3de generatie mee aan het roer. Gepassioneerd door lekker eten en Griekse gastvrijheid. Voel je hier thuis bij deze Grieks - Belgische familie.
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Afhaal gedaan voor 4 personen. Lekkere gyros! Vriendelijke familie die samen werken in hun zaak! Veel keuze!

Datum van bezoek: november 2020

8 oktober 2020 beoordeeld

Heel vriendelijke bediening, enorm coronaproof en echt heel lekker!
De ribbetjes zijn echt een aanrader, ze vallen zo van het bot, lekker zacht!

Datum van bezoek: oktober 2020
26 september 2020 beoordeeld

Wij regelmatig eten bij O Geros en zijn nog nooit teleur gesteld geweest,
Gisteravond namen we de suggesties een voltreffer. het eten was echt top net zoals de bediening. Het is een echt top team; je ziet dat ze het restaurant runnen met hart en ziel.
Ze zullen ons er nog veel zien! Bedankt voor de zeer fijne avond!

Datum van bezoek: september 2020
18 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten (veggie pita met frietjes en solomenu vis), de drankjes smaakten zeker ook (eigen gin) en de bediening was heel vlot en vriendelijk, zoals we dat van Limburg gewoon zijn. Aanrader dus!

Datum van bezoek: september 2020
21 augustus 2020 beoordeeld

21 augustus 17.00 uur zijn wij friet gyros gaan eten.
Sorry, 1/3 van de frieten was keihard.
Wij hadden er mayonaise bij genomen 1.6 euro pp niet normaal vind ik.
Bestelde 1/2 liter bruis water. kreeg een fles met hersluitbare stop eigen gemaakt bruiswater 4 euro voor 'n flesje van 0,5 l.
Heb deze geweigerd 2 kleine flesjes Chaudfontaine genomen.
Deze zaak is niet meer wat het geweest is.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die De Griekse Frituur - O Geros bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In De Griekse Frituur - O Geros geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.