“Weekend uitstap”

La Focaccia
Geclassificeerd als nr. 23 van 198 Restaurants in Genk
Keukens: Italiaans
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een Italiaans gericht restaurant met een zeer vriendelijk personeel . Het pasta menu was zeker ok , het restaurant is in dit context een aanrader

Datum van bezoek: september 2019

4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, lekker eten, lieve uitbaters. Jammer dat we met een bon van Vibabox niet zelf konden kiezen wat we zouden eten, maar het voorgestelde menu was heel lekker en zeker voldoende.

Datum van bezoek: augustus 2019
23 maart 2019 beoordeeld

Lekker gegeten in dit Italiaans restaurant in hotel Atlantis, Genk;
Vriendelijk personeel! Gekozen voor het driegangen menu: aanrader!

Datum van bezoek: maart 2019
9 augustus 2018 beoordeeld

Vriendelijke bediening en lekker basic Italiaans eten voor een schappelijke prijs. Jammer dat bij het warme weer binnen geen airco aanstond/niet werkte. Door de warmte zijn we na het hoofdgerecht meteen weggegaan. Een pluspunt is dat de keuken na sluitingstijd nog een dessert wou maken dat we op de kamer konden opeten.

Datum van bezoek: augustus 2018
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alle gerechten smaakten niet speciaal.

1. ravioli met zeebaars, tja die baars was verre van aanwezig...
2. Carpaccio rund : weinig smaak en sobere afwerking
3. Andere voor en nagerechten, kenden dezelfde tomatensaus, erg jammer bij een italiaan.
4. Witte wijn was de enige uitzondering maar die kwam dan ook van een degelijke leverancier.
5. Gevulde pasta met tortellini saus, lekker maar niet hoogstaand.

Al bij al niet voor herhaling vatbaar.
Tips:
Constructie terras is indrukwekkend maar de zon kan s avonds volle bak in de ogen schitteren.
Niet ideaal. Stoelen, niet lekker om op te zitten.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die La Focaccia bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In La Focaccia geweest? Deel je ervaringen!